Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 15.02.09 19:32 Předmět: |
|
|
Tak co jsem viděl a slyšel,tak každej kdo nějak víc snižoval hlavu,tak ji i víc dotahoval. Bylo mi podáno vysvětlení,že tím,že se zmenší spalovací prostor,vzniká při kompresi větší tlak a proto by se to mělo dotáhnout o něco víc aby to pod tím těsněnín nefoukalo.No a pokud se to dotáhne hodně,je jasný že se to těsnění spácne víc - hlavně ty ocelový kroužky nad vložkama. Pokud to tak neni,tak sory za bludy.
Jo a pokud vim,tak pro upravený motory s kompresním poměrem přes 12:1 se už dávaj nějaký spešl těsnění,páč ty standard nevyhovujou. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 15.02.09 19:45 Předmět: |
|
|
No na zbroušenou hlavu se použije hrubší těsnění a dotahuje se momentovým klíčem předepsanou silou ve správném pořadí právě proto aby se nedok....vilo těsnění a nezkroutila se hlava. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 15.02.09 20:55 Předmět: |
|
|
hrubši tesněni je co _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mirek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16115 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 15.02.09 21:27 Předmět: |
|
|
tak napišu vyšší ne ale to je jen u naftaku na benzin se děla jen jedna tlouška tam němaš na vyběr _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 15.02.09 21:42 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | tak napišu vyšší ne ale to je jen u naftaku na benzin se děla jen jedna tlouška tam němaš na vyběr |
vzdycky mas na vyber
kamos si nechal poslat na hondu z USA vyssi tesneni pac mu klepaly ventily do pistu..a v poho..pro zmenu to po delsi dobe odnesly saly _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
duri_svk
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 1580 Bydliště - POVINNÉ *: Zlate Moravce, SVK
|
Zaslal: 15.02.09 22:00 Předmět: |
|
|
fuu, ked tu uz riesite tesnenia a ich hrubku, ja som znizoval blok o 0,2mm a tesnenie co som kupil malo pisane 1,2mm. Nevie niekto ci je take i origo tesnenie co sa tam davalo ? _________________ R19 Chamade 1,7 phase I/II,III under construction / R19 Cabrio phase II / R Megane Classic / R Laguna II ph2 http://durisvk.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 15.02.09 22:07 Předmět: |
|
|
No a nevi nekdo o kolik se zvedne kompresni pomer pri odebrani 1mm materialu? Zakladni kompresni pomer je 9:1.. myslim, ze vic nez 10:1 to nebude... o mechanicke veci nemam strach... urcite to neco vydrzi.. kliku ma stejnou cléon s turbem a je tam daleko vetsi namahani... jen nevim co na to rekne ECU.. protoze zadny cidlo klepani to nema.. xD by se asi musel rucne zmensit predstih xD _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 15.02.09 22:12 Předmět: |
|
|
jestly si to dobře pamatuju tak klika ma jiny čislo(v dialogis) z 1,4 turbo proti klasicky 1,4 jediny co bylo stejny tak hlava a blok a pisty _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 15.02.09 22:39 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | jestly si to dobře pamatuju tak klika ma jiny čislo(v dialogis) z 1,4 turbo proti klasicky 1,4 jediny co bylo stejny tak hlava a blok a pisty |
dle dialogysu kliky maji stejny cislo... ojnice taky.. ale jiny pisty
klika je tedy predimenzovana _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 15.02.09 22:51 Předmět: |
|
|
je to možny koukal sem na to už je to nakej patek _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 15.02.09 23:11 Předmět: |
|
|
ten kompresni pomer se da spocitat..urcite sme se to ve skole ucili ale kdo si to ma pamatovat :-D _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
duri_svk
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 1580 Bydliště - POVINNÉ *: Zlate Moravce, SVK
|
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 15.02.09 23:35 Předmět: |
|
|
Pokud to nemá čidlo klepání,tak přeju příjemnou zábavu. Já ve svých telecích letech nechal na fávu s karburátorem slíznout hlavu o 0,8mm a co se pak dělo.....to byla největší kravina jakou jsem mohl udělat. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mercury
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 15.02.09 23:38 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Pokud to nemá čidlo klepání,tak přeju příjemnou zábavu. Já ve svých telecích letech nechal na fávu s karburátorem slíznout hlavu o 0,8mm a co se pak dělo.....to byla největší kravina jakou jsem mohl udělat. |
co se pak delo? _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
|