Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
dominik 16v
Založen: 22.9.2013 Příspěvky: 58 Bydliště - POVINNÉ *: pečky
|
Zaslal: 16.06.14 22:11 Předmět: olejové čerpadlo |
|
|
zdravim chtěl bych se zeptat na to šoupátko v olejovym čerpadle jak reguluje tlak oleje myslim si že to fakt špatně maže začli klepat ještě víc hydrošteli co všechno musim udělat abych mněl jistotu že to bude fungovat ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 17.06.14 21:56 Předmět: |
|
|
A už sis nechal změřit kolik ti to maže nebo jen pořád spekuluješ na základě toho že notoricky nespolehlivej budík na tlak něco ukazuje...
Jinak rozebrat vyčistit a trochu zaleštit ten rgulační pístek pokud je na něm hliníkovej otěr z bloku čerpadla,přeměřit vůle v čerpadle atd... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
|
dominik 16v
Založen: 22.9.2013 Příspěvky: 58 Bydliště - POVINNÉ *: pečky
|
Zaslal: 17.06.14 22:09 Předmět: |
|
|
No spis furt jenom spekuluju nechci aby se mi zaseklo to soupatko na cerpadle a ja bych zadrel o to mi de ale je pravda ze tomu tlakovymu budiku fakt asi moc verit nejde takze budu doufat ze furt mazu jediny na co sem koukal tak vyckem na volej jestli ho to hazi a to normalne hazelo a z motoru se nijak nekourilo atd takze to mam snad vsechno vcajku |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hubin Anonymní
|
Zaslal: 12.07.14 19:04 Předmět: |
|
|
mám teď podobný problém jenže kontrolka mi neukazuje skoro žádný tlak začlo mi to cvakat ale když přidám tak to na chvilku přestane a pak zase cvaká tak se ptám kde začít jestli u čerpadla nebo někde jinde abych nedělal zbytečnou práci |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 16.08.19 08:43 Předmět: |
|
|
Ahoj lidi. Potřeboval bych s vámi konzultovat takový zajímavý nevim jestli problém, nebo se v tom zas moc vrtám... Vyměnil jsem OEM olejové čerpadlo za nové, protože už mělo značnou vůli mezi ozubenými koly. Z ničeho nic asi po týdnu při přestal fungovat tlak oleje na přístrojovce, ručička leží uplně dole. Pak mám přídavný budík od VDO do 5 bar a ten vystřelil uplně do MAX hned jak zapnu klíček a tam zůstane celou dobu. Měřil jsem tlak oleje mechanickým budíkem a to se zdá v pohodě, 3000ot 3,5 a ve vyšších kolem 5ti bar. 2x jsem měl čerpadlo pro jistotu venku, kontroloval váleček. Tak jsem koupil budík i čidlo od VDO nové, překontroloval dráty, dal novou kostru, tlak už ukazuje ale jen 3,5bar. Ručička vůbec není pohyblivá jak to bylo předtím. Moc to nechápu co se stalo. Díky za rady _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 19.08.19 06:37 Předmět: |
|
|
Podle mě správně by ten tlak měl být konstantní, kdyby se zvyšoval, mohl by pak vyrazit třeba gufera nebo tak něco. Od toho je tam ta pružinka na čerpadle, aby mu nedovolila přetlak. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 19.08.19 20:22 Předmět: |
|
|
Salamos : to cidlo tlaku oleje je pomerne draha zalezitost, posli odkaz co si presne koupil at tady nemichame hrusky s jabkama
Hynajs nemas pravdu, tlak oleje se meni tak jako otacky motoru. Moc dobre si vybavuju jak na Evolutionu lita rucka na tlak oleje na pridavnem budiku ;)
Ale zpet k 16V .. vim ze nekde v chytre knizce je dokonce predepsano jaky je tlak na volnobeh a jaky pri vyssich otackach. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
glittermann
Založen: 14.9.2010 Příspěvky: 657 Bydliště - POVINNÉ *: Jirkov
|
Zaslal: 20.08.19 07:34 Předmět: |
|
|
Cvakovi u meganu taky ta ručička lítá dle otáček mě u 16V se taky hýbe dle otáček...ale je to malé rozpětí _________________ Renault 19 1.8F-ie |
|
Návrat nahoru |
|
|
glittermann
Založen: 14.9.2010 Příspěvky: 657 Bydliště - POVINNÉ *: Jirkov
|
Zaslal: 20.08.19 07:35 Předmět: |
|
|
Salamos napsal: | Ahoj lidi. Potřeboval bych s vámi konzultovat takový zajímavý nevim jestli problém, nebo se v tom zas moc vrtám... Vyměnil jsem OEM olejové čerpadlo za nové, protože už mělo značnou vůli mezi ozubenými koly. Z ničeho nic asi po týdnu při přestal fungovat tlak oleje na přístrojovce, ručička leží uplně dole. Pak mám přídavný budík od VDO do 5 bar a ten vystřelil uplně do MAX hned jak zapnu klíček a tam zůstane celou dobu. Měřil jsem tlak oleje mechanickým budíkem a to se zdá v pohodě, 3000ot 3,5 a ve vyšších kolem 5ti bar. 2x jsem měl čerpadlo pro jistotu venku, kontroloval váleček. Tak jsem koupil budík i čidlo od VDO nové, překontroloval dráty, dal novou kostru, tlak už ukazuje ale jen 3,5bar. Ručička vůbec není pohyblivá jak to bylo předtím. Moc to nechápu co se stalo. Díky za rady |
co si koupil za olejové čerpadlo? _________________ Renault 19 1.8F-ie |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 20.08.19 11:24 Předmět: |
|
|
to mckoci: máš pravdu, taky mi ručička běhá, ale mám pocit, že od určitých otáček už se tlak nemění. Ale hádat se nebudu _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 24.08.19 18:54 Předmět: |
|
|
Od VDO mám tohle Objed. č. : 350-010-014K + budík. Tlak má správně lítat podle otáček, ručička je dost aktivní a před tím mi to tak fungovalo. Dle dílenského manuálu je tlak 3,5bar při 3000rpm a 90 stupni oleje. Ve vyšších otáčkách 5000rpm + je žádoučí 5-6bar. Mechanickým budíkem sem tyto hodnoty naměřil a ručička pěkně lítá. Čerpadlo mám od KOLBENSCHMIDT. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
|