Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Zucco
Založen: 15.1.2010 Příspěvky: 51 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 28.03.11 09:41 Předmět: |
|
|
A kde bych presne nasel ty zaslepky sani, pripadne ten EGR? Mam 1,4 43 kW. Zaslepky jsem nikde nevidel, pripada mi, ze tam mozna ani nejsou.
Kazdopadne, neuskodim tim nejak motoru, kdyz na tom najedu nejakych 1000 km? Nemam ted cas ani prostor na opravy a potrebuji jezdit. _________________ ex: Renault 19, 1,7 54 kW TSE
ex: Renault 19 1,4 43 kW GTR |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 28.03.11 10:18 Předmět: |
|
|
všechno je vzadu na sani musíš hledat .. sundej filtr a egr na tebe bude koukat
zaslepka je tam tušim že jedna klasicka gumova na straně u spolujezdce _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Zucco
Založen: 15.1.2010 Příspěvky: 51 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 20.04.11 19:56 Předmět: |
|
|
Tak piskani opet samo o sobe prestalo, uplne stejne jsem to mel loni, takze to zatim neresim. Souvisi to podle me s vyssi venkovni teplotou, jednotlive komponenty se pri nynejsich teplotach nejspise lepe utesni mezi sebou a neprisavaji dalsi vzduch. Nicmene casem to chci vyresit, volnobeh mam porad na 1500/min. Nastesti i se zvysenym volnobehem se vejdu do 7 litru na 100, coz je na mestky provoz docela slusne _________________ ex: Renault 19, 1,7 54 kW TSE
ex: Renault 19 1,4 43 kW GTR |
|
Návrat nahoru |
|
|
sedlik18
Založen: 28.3.2011 Příspěvky: 362 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň
|
Zaslal: 15.05.11 00:19 Předmět: |
|
|
Pokud mu to píská tak po 10min od nastartování a neskončí to do vychladnutí motoru, navíc se to nemění na otáčkách tak bych to viděl na saharu... Klíňák píská mě a intenzita se mění s otáčkama... _________________ Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába |
|
Návrat nahoru |
|
|
Brajen
Založen: 25.8.2009 Příspěvky: 214 Bydliště - POVINNÉ *: Karvina
|
Zaslal: 15.05.11 08:44 Předmět: |
|
|
Mel jsem podobny problem taky hrozne piskani ze zacatku sem mel 1500 otacek pak uz dokonce 2200 na volnobehu resil sem to rok nevyresil nic zajel sme tedy do servisu a tam hned vedeli o co jde prisavalo to vzduch na tesneni nekde za motorem.... (ted presne nevim kde) zeptam se a dopisu.... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zucco
Založen: 15.1.2010 Příspěvky: 51 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 30.05.11 11:10 Předmět: |
|
|
Tak pískání jsem odstranil, stačilo dotáhnout šrouby u svodů na výfukovém potrubí. _________________ ex: Renault 19, 1,7 54 kW TSE
ex: Renault 19 1,4 43 kW GTR |
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 26.06.16 08:45 Předmět: |
|
|
Čau kluci, nebudu zakládat zbytečně jiny téma. Po zahřátí mi začne motor pískat, viz. video. Zvuk jde z palivové rampy, nejvíc z hadice co se vrací palivo do nádrže. Může to dělat regulátor tlaku paliva? Díky
https://www.youtube.com/watch?v=SFjzy3qm7QU&feature=youtu.be _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
Salamos
Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 26.06.16 16:38 Předmět: |
|
|
Tak vyreseno. Se poseru.. Povolilo se komplet cely sani. Nechapu.. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
|
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|