Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 01.04.16 18:21 Předmět: |
|
|
Jsi to napsal tak že nevím zda ty vstřiky jdou nebo ne nechytne se to ani trošku teda? _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 01.04.16 18:30 Předmět: |
|
|
Taky nevím jestli jestli byl motor funkční, borec tvrdil, že jo, ale víš jak to je... Až ke vstřiku když to proměřím jde 12V, začnu startovat hodně to poklesne, baterka už není moc dobrá no.. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 01.04.16 18:32 Předmět: |
|
|
Ale ani jeden nejde. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 01.04.16 18:36 Předmět: |
|
|
jj chápu když startuješ střílí to do sání nebo něco aspon? nebo to jen točí a vůbec nic. _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 01.04.16 18:46 Předmět: |
|
|
Osly napsal: | jj chápu když startuješ střílí to do sání nebo něco aspon? nebo to jen točí a vůbec nic. |
Ne prostě žádnej benzín, jen jiskra. Oba piny na vstřiku propísknu s kostrou, je to dobře? _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 02.04.16 07:14 Předmět: |
|
|
Tak uz jsem asi zjistil pricinu. Pri startovani poklesne napeti na plusovem okruhu vstrikovani z 12v na cca 7V a to vstrikum k otevreni nestaci. Kdyz ho zapojim na baterku tak to vali. Otazkou je proc se ten pokles deje? Muze to byt tim ze baterka je jen 41Ah a nestaci? _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Frenky

Založen: 27.12.2011 Příspěvky: 475 Bydliště - POVINNÉ *: Rajhrad
|
Zaslal: 02.04.16 08:10 Předmět: |
|
|
podle mě bude horší kostra nebo nekde špatnej kabel |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 02.04.16 08:34 Předmět: |
|
|
baterka pokud je dobře nabitá, neztrácí kapacitu, nebo není v pérdeli článek musí stačit...mrknul bych se na ty kostry jak píše kolega
převodovka - rám, hlava motoru - motorová přepažka _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 02.04.16 13:30 Předmět: |
|
|
Zkusím je ještě všechny předělat. Dal jsem silnější baterku, aktuálně napětí 10,5V při startu a ani kapka... Regulátor tlaku na liště nemůže být v háji? To bude určitě nějaká blbost, všechny vstřiky na baterce valí, a odpor 2,5 podle autodat mají taky.. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 02.04.16 20:13 Předmět: |
|
|
Prošel bych ty kostry a pak bych zkusil i starter, pak teprve bych hledal chybu dál na vstřikách.
Nebo na zkoušku stříknout trochu benzínu do sání když se startuje. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 03.04.16 08:38 Předmět: |
|
|
CHAMELEON napsal: | Prošel bych ty kostry a pak bych zkusil i starter, pak teprve bych hledal chybu dál na vstřikách.
Nebo na zkoušku stříknout trochu benzínu do sání když se startuje. |
Proc starter? Kdyz dam benzin do sani tak to chytne nez ho to spali. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 03.04.16 09:25 Předmět: |
|
|
Proč starter? Protože ten pokles proudu může dělat jak špatně ukostřenej motor, ale klidně i špatnej starter, pokud je tam ten malej zgarb co má pevné magnety tak klidně mohou být odlepené a pak to dělá psí kusi, už jsme něco podobného řešil u 54kW, chovalo se to podobně. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 03.04.16 09:32 Předmět: |
|
|
CHAMELEON napsal: | Proč starter? Protože ten pokles proudu může dělat jak špatně ukostřenej motor, ale klidně i špatnej starter, pokud je tam ten malej zgarb co má pevné magnety tak klidně mohou být odlepené a pak to dělá psí kusi, už jsme něco podobného řešil u 54kW, chovalo se to podobně. |
Rozumím, startér je z R5GTE, které do poslední chvíle jezdilo... Jdu předělat kostry a uvidím _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 03.04.16 16:29 Předmět: |
|
|
Kosrty jsem předělal, ale žádná změna. Na vstřiku by se mělo naměřit 5V když sepne. to jsem nenaměřil. Když startuju a měřím jeden kabel u vstřiku s kostrou tak mám 10,5V, to stejné u druhého kabelu. Dál pak když vemu ten silnej hněděj drát u relé čerpadla, ktery posílá proud i na vstřiky a měřákem to propísknu se všema kostrama. Je to dobře? podle mě by to měl být jen plusovej drát. _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Salamos

Založen: 30.9.2015 Příspěvky: 252 Bydliště - POVINNÉ *: Brno/Třebíč
|
Zaslal: 03.04.16 20:12 Předmět: |
|
|
Může mi někdo prosím říct, co dá ŘJ signál, aby pustila vstřik? _________________ R5 GTE 16V
R5 GTE LeMans
R5 GTE
106 Rallye |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|