Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 29.10.15 20:13 Předmět: |
|
|
Je pravda, co píše ten křivohnát, když mi vypadlo lanko z převodovky, tak to na volnoběh vliv nemělo, ale to čidlo na nahonu bylo "ASI" v pořádku. Zas, když jsem vrahoval ventila číslo 4 myslím že byl od menfise, tak ten neměl náhon s tím čidlem a ani problém s volnoběhem. Kdo ví, jestli tyhle verze neměli udělanou nějakou korekci v ŘJ _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 16283 Bydliště - POVINNÉ *: OVA
|
Zaslal: 29.10.15 20:36 Předmět: |
|
|
jesti to taky nebude u jiné řj, bývala bendix a siemens, pamatuju si že jakmile jsem vyměnil bendix za siemens z ph2 tak auto jelo jinak _________________ Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50
Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.
http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.10.15 22:11 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | to nastav voltmetrem ne? 0,2v a na druhým 4,7v jestly si to dobře pamatuju a bude to fungovat jak má.
Přidám dotaz co se stane když vyhodim z motoru 5 vstřik ? ten je jan na studenej start ne ? |
ad1 - je to k nevire, ale na konektoru u skrtici klapky jsem na svem bezvadne fungujicim stroji nameril 0,62V / 4,85V a na druhem stroji 0,48V / 4,87V
.. muj slape super, druhy potrebuje vyladit .. horsi vlazne starty, nevim zda muze byz zde problem
ad2 - kazdy z vas jiste pamatuje a zna (jiz jsem to tady popisoval) jak se pozna fungujici paty vstrik .. auto pusobi po studenem rozjezdu "pridusenym" dojmem a na volnobeh pri lehkem pridani plynu dochazi k poklesu otacek ..
.. druhy stroj toto nedela, na konektoru jsem napeti nameril .. netusite kde by mohla byt chybka ? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 16283 Bydliště - POVINNÉ *: OVA
|
Zaslal: 30.10.15 10:10 Předmět: |
|
|
pri tom lehkem pridani plynu, reguluje motorek volnobehu stejne? mel by se zavrit _________________ Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50
Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.
http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 01.11.15 11:04 Předmět: |
|
|
.. tak potenciometr sem si bezvadne vyladil na 0,2V / 4,7V .. nicmene motor se chova takto ..
Studene starty - vse ok
Teplejsi a vlaznejsi starty - prikladam video, pak dodam jeste jedno ..
http://youtu.be/rP5hvwAjBHM _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 01.11.15 12:35 Předmět: |
|
|
Vyzkousim, ale vse okolo paliva by melo byt ok.
Pri tom postupnem klesani otacek je slyset jak si motor pres volnobezny ventil saje vic a vic vzduchu .. jakoby slo do motoru velky mnozstvi paliva a jednotka to i tak nestihne doregulovat pridanim vzduchu _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 01.11.15 21:56 Předmět: |
|
|
Jak vypadají svíčky když to chcípne? Pokud se to utopí a jsou mokré, tak bych hledal proč. Vstřiky, lambda atd. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 01.11.15 22:08 Předmět: |
|
|
lambdu sem daval uplne novou .. podivam se, svicky me take zajimaji .. nicmene po tomto "kolapsu" motor jede a chova se uplne normalne .. ale sere me to neskutecne, nez auto pujde do sveta, tak to chci vyladit .. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 01.11.15 22:23 Předmět: |
|
|
Podle toho videa se to chová, jako každej druhej ventil po vypnutí pátého vstřiku, mě to taky dělal, i když motor nikdy nechcípnul, taky jsem si furt myslel, že má málo vzduchu, ale spíš měl málo paliva, vyměnil jsem regulátor tlaku paliva za nový a od té doby byl od houpání otáček v tom "vlažném" režimu motoru pokoj
Proto jsem psal ať při tom houpání otáček zkusíš přiškrtit tu vratku z railu, pokud se otáčky srovnají může být v řiti regulátor tlaku paliva
...zde https://www.youtube.com/watch?v=SN2FMON07D8 nanobitovo video _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 01.11.15 22:36 Předmět: |
|
|
tome super video, v zivote by me nenapadlo, ze to muze delat regulace tlaku paliva, zase sem o neco chytrejsi
zitra tam hodim celou listu z ph1, mel bych mit zcela funkcni nahradni tak uvidime
po aplikaci a prohrati nahodim video, na svicky se taky podivam a dam foto _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 02.11.15 11:02 Předmět: |
|
|
Tak aktualne zaskrceni prepadu napomohlo, motor stejne umrel .. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 02.11.15 11:13 Předmět: |
|
|
tak možná to čerpadlo už málo tlačí _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 02.11.15 11:50 Předmět: |
|
|
Osly je to tak ..
.. mel jsem tu jedno do nadrze rezervni, vymenil sem ho a najednou .. vzorovy volnobeh, motor nezhasina a zadne propady v otackach .. takze VYRESENO _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 02.11.15 16:42 Předmět: |
|
|
jó ta palivová čerpadla mají po letech asi už dost...může být i chyba v přívodu elektriky k němu, pokud se mu nedostává správné napětí, nemá patřičný výkon... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
|