Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 26.09.14 09:02 Předmět: |
|
|
protože 8V na to netrpí tudíž není důvod to tam dávat _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
MiKoGTE
Založen: 29.7.2012 Příspěvky: 367 Bydliště - POVINNÉ *: Ladce - ILAVA, Slovensko
|
Zaslal: 26.09.14 14:30 Předmět: |
|
|
R5 GTE ukazuje za jazdy tlak oleja, urcite to ide urobit.. _________________ Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 16V, 1992, New toy
EX - Renault 5 TL 1.1, 1989 - Sold
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 26.09.14 16:09 Předmět: |
|
|
má to většina GTE modelu je to možný dodělat na všechny modely s motorem F stačí vzadu na čerpadlo natočit čidlo a dát do palubku z 16v nebo aspon budík a natahnout kabel _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
MiKoGTE
Založen: 29.7.2012 Příspěvky: 367 Bydliště - POVINNÉ *: Ladce - ILAVA, Slovensko
|
Zaslal: 27.09.14 07:49 Předmět: |
|
|
GTE a GTT to maju vsetky, otazne je ako to funguje, tiez mi obcas neukazuje ani hladinu pred startom a niekedy funguje vsetko ako ma.. _________________ Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 16V, 1992, New toy
EX - Renault 5 TL 1.1, 1989 - Sold
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 27.09.14 08:07 Předmět: |
|
|
Zdar, taky jsem to měl. Očistil jsem konektor na čidle ve vaně a už se nikdy nestalo, že by stav oleje budík neukázal. Také když jsem měl venku přístrojovku, tak jsem všechny konektory prostříkal kontaktolem a je to OK. Prostě u R19 je to třeba udělat. Já takto ošetřil elektriku všude, kam jsem v autě lezl a dosáhl jsem snad původní spolehlivosti. Za všechno může oxidace a ty roky provozu. Tehdy se ještě nepoužívaly takové moderní konektory, tak to pěkně oxiduje. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
andrewdie
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 482 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 27.09.14 11:31 Předmět: |
|
|
Alios napsal: | Tehdy se ještě nepoužívaly takové moderní konektory, tak to pěkně oxiduje. |
Ani dneska sa nepouzivaju moderne konektory, co by neoxidovali vyhnije ti aj zapuzdreny konektor v plaste so silikonovou vlozkou, ked je na nevhodnom mieste _________________ R19 L53J F8Q742 - Diesel 16V Baccara Chamade F1
R19 853A F3P760 - Cabrio 66kW
Megane II EMS4 F9Q - Cabrio 96kW ~ 118kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 27.09.14 14:18 Předmět: |
|
|
asi tak a možná bych řekl že kdysi byli míň ošizené než dneska _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 27.09.14 19:25 Předmět: |
|
|
no jo, dnes se setří i mědí _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 28.09.14 07:54 Předmět: |
|
|
Alios: tys v poslední době viděl na konektorech třeba v kabeláži měď ...já teda ne
...měl bys při tom studiu dělat nějakou praxi, abys konečně poznal realitu _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 28.09.14 12:41 Předmět: |
|
|
Zdar, mě nenaštveš, vím že konektory se měděné většinou nedělají. Je to mosaz či různé elektroslitiny a postříbřeno či pozlaceno, dle aplikací.
Toto jsem spíše vztáhnul na mé udivení, když jsem zjistil, že i ve víčkách rozdělovačů dnes dávají na kontakty místo mosazi hliník (EPS).
Prostě satarý věci jsou dobrý na hlavní matroš-kabely a tak a nové zase na materiály patic či utěsnění.
Dnes ale skoro všechna moderna musí jet na CAN-Bus, jinak by pod náporem té vší elektroniky jaksi kvůli drátům a složitosti nezbylo snad ani místo pro řidiče. Vem si pouze obyčejný přívěsný vozík za auto. u moderního auta musíš mít jednotku, aby to vůbec pobralo a nějak to fungovalo. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 28.09.14 17:24 Předmět: |
|
|
u vozíku jsou relátka potřeba protože dnešní auta hlídají spálené žárovky a mají ochrany proti přetížení atd. takže by to to dělalo bordel, s canbusem to nemá nic společného _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 28.09.14 17:41 Předmět: |
|
|
ta jednotka jsou ve skutečnosti jenom relátka aby se nezatěžovali světla , viz zapojení, od baterky se u toho natáhne přes pojistku silové plus a od světel se berou impulzy na spínaní relátek, pokud by to mělo nějak komunikovat s autem tak by to muselo být na ten Canbus napojené což samozdřejmě není, akorát výrobci si to takhle označují protože auta s canbus už právě ty světla hlídají _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 28.09.14 18:21 Předmět: |
|
|
, tak vidím, že je tu odborník, nemůžu vědět vše. Jinak ta krabka je na dnešní jednotku nějaká velká, takže fakt asi relé. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|