Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 09.10.13 08:37 Předmět: |
|
|
jsou identické _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Osly
Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5653 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 09.10.13 11:43 Předmět: |
|
|
to je možný ale můžou být jinak seřízený _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
m1tv Moderátor
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 09.10.13 17:41 Předmět: |
|
|
počítaš stím že máš v řj imo že musíš sehnat komplet nebo nechat vymaznout imo _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
|
|
Návrat nahoru |
|
|
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 09.10.13 22:08 Předmět: |
|
|
jooo _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 12.10.13 22:48 Předmět: |
|
|
foto starého motoru spotřeba 4l vody na 500km
jakto že je to také celé ucpané? vým že bývalí majitel tam nasypal prašek na utěsnění ale že by to takhle utěsnilo všechny kanálky?
žral asi vodu přest ten válec nakraji né?bo je nějaký opláchlé
http://tutman.rajce.idnes.cz/old_engine_F3P_1%2C8_66kw_mpi/ _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 25.06.14 14:54 Předmět: |
|
|
takže posun vpřed
v autě bylo puvodně 1.8 F3P
nyní je dvoulitr v autě (F3R 796)měl na hlavě dva ventily popraskané(naprd komprese)
tak jsem dal hlavu z jiné laguny F3R 768 (která byla po repasi)
po výměně a poskládání jsem myslel že budu mít klid, ale......
nyní auto chcípne občas po nastartování
ale auto nejede víc jak 4100ot/min chcípne,rozkmitá se ručička otáček a auto jakoby bylo v omezovači,jak spadnou otáčkytak chytne,
auto bylo na diag a chyba řj/čidlo na vačce(přitom v aute je řj z auta kde byla braná ta hlava a tam auto jelo v pohodě,ikdyž podle čísla by řj měla být z 1,
je možné že řj vadí jiná vačka?
F3P mají max krouták v mějakých 2800 a F3R v 4200 ot/min
je možné že to nepobere řj a vypne běno?
uvítám jakékoliv nápady?
uvažuju tam dát vačku z F3P _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 25.06.14 15:28 Předmět: |
|
|
Zdar, pokud nesedí vačka s mapou v EŘJ, tak čidlo je s ní v rozporu a právě tady může být, tedy spíše je problém. Ale možná poradí někdo více znalý. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 29.06.14 16:30 Předmět: |
|
|
takže motor chcípal v nízkých otáčkách a nešel vytočit do vysokých otáček s vačkama z motoru F3R 796, F3R 768 a spuvodní F3P 670 jede jak má, tak sem spokojen
tak nakonec poskládáno-blok F3R 796 hlava F3R 768 vačka a řj z F3P 670
takže si myslím že kdyby chtěl někdo si posilit 65 nebo 81 v R19 tak předělat jen blok _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
|