Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Používáte nějaká aditiva či čístící přípravky pro motor? |
Ano, používám pravidelně |
|
50% |
[ 2 ] |
Ano, ale pouze občas |
|
50% |
[ 2 ] |
Ne, je to zbytečné |
|
0% |
[ 0 ] |
Ne, nevím co aditivum je a k čemu slouží |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Celkem hlasů : 4 |
|
Autor |
Zpráva |
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 19.06.14 21:43 Předmět: Aditiva do paliva či oleje, čistící přípravky pro motor |
|
|
Zdar, rozhodl jsem se založit toto téma, jelikož je to celkem zajímavé. V dnešní době biosložek v palivu i celkem důležité.
Mám menší problém se svoji R19 54 kW. Postupem času co ji mám, mi příjde, nebo je spíše faktem, že motor je jakýsi líný. Snažím se jezdit normálně, takže stylem to zas až tak myslím nebude, i když jezdím více město. Motorově je myslím v pořádku, ale je to jakési zdechlé.
Palivový filtr je ok, je vyměněný a vzduchový filtr je ok. Kat nechrastí, ale při volnoběhu občas kape v výfuku voda, ale voda nemizí, takže asi z paliva.
Máte někdo vyzkoušený nějaký čistič palivového vedení, i když se jedná pouze o SPI systém? Např. VIF aditivum? Tento hodně zmiňují. Nebo je lepší koupit přímo nějaký vstřik cleaner? Nechci, ale zase aby to čistilo až moc razantně, abych něco neucpal, či někde něco neteklo. Palivo používám standardní N95 ala Benzina.
Nějaké postřehy či rady? Díky.
P.S.: Vím, že od 54kW(73k) se moc čekat nedá, zlvástě při váze auta, ale fakt mi příjde jako by tam těch koní bylo snad už jen polovina.
Mimochodem, jaké jsou optimální otáčky pro 54kW motor? Jenom abych vyloučil mou chybu. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 20.06.14 05:20 Předmět: |
|
|
Důležité je, jaké máš i svíčky.
Kapání vody z výfuku je normální, je to zkondenzovaná voda, která tam kondenzuje díky velkým teplotním rozdílem výfuku.
Jednou jsem aditivum použil a trochu se motor choval líp (klidnější volnoběh), ale u benzínu nějak velkej rozdíl jsem nezaznamenal. To raději občas natankuju 98 nebo 100 oktan.
U nafty používám aditivum pokaždý _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 20.06.14 06:23 Předmět: |
|
|
ještě k té vodě ona tam dokonce i vzniká protože katalizátor přeměňuje CO a uhlovodíky na CO2 a H2O _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
Angel
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 57 Bydliště - POVINNÉ *: Přerov
|
Zaslal: 20.06.14 06:27 Předmět: |
|
|
Já mám taky R19 54 KW a občas,nejen přes zimu dávám do benzínu VELFOBIN,nebo AQUAFOBIN.Jinak je můj R19 dost citlivý na kvalitu benzínu.Jedině zkusit několik benzínek.Mám vyzkoušeno že rozdíl může být jak v živosti motoru tak i ve spotřebě.Na stejné trase jsem dosáhl rozdílu 100 km na plnou nádrž,podle benzínu který jsem natankoval. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 16283 Bydliště - POVINNÉ *: OVA
|
Zaslal: 20.06.14 06:28 Předmět: |
|
|
Já ti doporučím v létě vyjet celou nádrž na E85, ta sama o sobě ti vyčistí celý okruh, rozpouští karbon, usazeniny, pokud budeš používat častěji, vyčistí se ti trochu i palice.
Taky ti lepší mechoši před rozpůlením motoru a jeho generálkou motor nastartují a rozprašovačem (takový ten obyč co používá žena na mytí oken třeba) do sání rozprašují čistou vodu, tak 1-2l a ano funguje to
Tohle jsou myslím osvědčené způsoby jak vyčistit určité části motoru.
Pokud chceš aby to více jelo, tak mám dobré zkušenosti s víceoctanovým benzínem, ten racing od Shell je dle mého lepší než z OMW,
nebo také aditivum na zvýšení octanového čísla, hodně kluků kolem mne používá a taky to funguje. u podobných bestij jako Supra či FocusRS pak taky lítaj krásné lišky z výfuku _________________ Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50
Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.
http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 20.06.14 08:31 Předmět: |
|
|
Zdarec, díky. Svíčky tam mám standardní NGK o tepelné hodnotě jaká má být, jsou to jedno kontakty.
Zkusím něco vyzkoušet. Teď je v autě cca 10 benzínu, tak zkusím zajet případně na OMW pro ten jejich zázrak a uvidíme. Jen někde píšou, že kvalitnější(víceoktanové palivo) může podpalovat ventily. Já si teda myslím, že to spíš nic neudělá, motor si vezme jen to co využije. N95 má taky prý třeba 97 oktanů, což jen zlepší protidetonační odolnost paliva.
Jinak čistič vstřiků jste někdo to R19 nelil? _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 20.06.14 08:36 Předmět: |
|
|
Na ventilu to mám, dělal to i mckoci a posledně jsem čistili i s bizonem. Není to špatná věc, otázka jestli to má smysl i u toho jednobodu, to ti fakt nepovím. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 20.06.14 11:11 Předmět: |
|
|
Zdar, začnu asi od toho benzínu. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHAMELEON
Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 20.06.14 13:01 Předmět: |
|
|
Tak určitě čistič vstřiku pomůže i u jednobodu, ale je otázkou zda je auto líné tímto.
Uvažoval bych o odstranění EGR ventilu, dokáže pěkně zasrat sání. |
|
Návrat nahoru |
|
|
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10668 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Alios
Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 20.06.14 20:31 Předmět: |
|
|
Dík, na ten EGR se taky podívám, ale měl by být funkční. Záleží co je tam za xxčky. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|