Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Chlazení motoru, termostaty
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 46, 47, 48  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 07.11.13 15:43    Předmět: Citovat

A tak kde hledat?topeni je v poradku,auto dokonce topi moc dobre a vsechny hadice jsou v poradku.
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 07.11.13 15:45    Předmět: Citovat

pokud auto dobře topí tak dost možná bude chyba v samotném teploměru
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 07.11.13 15:49    Předmět: Citovat

počkat do jara až se oteplí Laughing ...nedělám si srandu, myslím, že o žádný problém nejde, naopak ti chlazení funguje tak jak má, mě to dělá v chladném počasí to samé a to je ventil řádnej topič...jezdím převážně krátké štreky
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 07.11.13 16:07    Předmět: Citovat

Mně to dělá ouplně to samí. Termostat mám novej, čidlo pro budík také a pořáde po výměně PH1 chladiče za ten širší PH2 to jde jen na první čárku. Předtím to chodilo k té druhé. Nevaří to, uchladilo se to i v těch pařácích s karavanem za prdelí tak to nějak neřeším..... Uvidím co na to zima Smile.

Zakrýt chladič nemohu, mám tam ten plastovej kryt nahoře.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grunt



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 1199
Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná

PříspěvekZaslal: 07.11.13 16:41    Předmět: Citovat

delalo mi to taky, dal jsem jiny budiky a ukazuje to uplne jinak spis o neco navic
_________________
Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/


http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 07.11.13 17:01    Předmět: Citovat

Presne jak pise chameleon..az co sem dal chladic,ukazuje to jinak,v lete i v zime stejne a kdyz se zapne ventilator pri stani,tak budik ukazuje pres pulku,takze to musi delat bud ten chladic,nebo tomu doprava dost i ten tahokov.rad bych to vyresil
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
MiKoGTE



Založen: 29.7.2012
Příspěvky: 367
Bydliště - POVINNÉ *: Ladce - ILAVA, Slovensko

PříspěvekZaslal: 08.11.13 16:15    Předmět: Citovat

Sorry za OT, aky je rozdiel medzi chladicmi ako tu pisete ph1 a ph2.

Myslel som si ze je rozdiel iba vo vyvodoch na dobehove cepadlo..
_________________
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 16V, 1992, New toy
EX - Renault 5 TL 1.1, 1989 - Sold
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 08.11.13 18:23    Předmět: Citovat

Tak původně jsem tam měl toto: http://www.automatejcek.cz/nahradni-dily/chladic-motoru-8mk376-706-511/ , mám r.v. 1990 a nyní jsem tam dal chladič z auta z roku 1995: http://www.automatejcek.cz/nahradni-dily/chladic-motoru-nrf-58852/ .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 15.11.13 22:21    Předmět: Citovat

Zdar chlapi, chtěl bych se zeptat, jak se Vám v tomto počasí spíná sahara. Sepne se Vám při delším stání a nebo nesepne? Mě se spíná, třeba dojedu z obchodu, vytahám nákup a než otevřu garáž, tak už hučí. Chladič je čistý, nemrzka ok, termostat je skoro nový Wahler. Pouze ten výměník topení je trochu přicpaný, takže fouká jen vlažný vzduch, ale to by nemělo mít vliv. Díky.
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 15.11.13 22:27    Předmět: Citovat

Já když dojedu domů,tak někdy sahara ještě stihne na chvíli sepnout,někdy ne a pokud stojím,tak zapíná,i když tady mrzlo,někdy sepne brzo,někdy pozděj a někdy ani ne,asi podle toho jak to proženu před stáním nebo jak moc topím.mám nový termostat-naměřeno 89°C.
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 15.11.13 22:42    Předmět: Citovat

Dík, tak je to asi ok. Je zima a stejně to spíná. Možná mám hustější nemrzku, mám tam cca -37 a ne proto že bych jezdil do Ruska, ale ptože někdy se stane, že je venku rekordní mráz, tak aby byla rezerva. Soused má -50 Laughing a jeden chlápek tam nalil koncetrát do -80 a to tak vůbec motor nechladí. Wink
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 15.11.13 22:45    Předmět: Citovat

Ja mam taky neco kolem -27 stupnu,mamina ma 1.4ku 43kw a ji nespina..otazka je jestli ji funguje Very Happy vubec to neres,lepsi kdyz spina,nez aby se to prehralo ;)
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 15.11.13 22:55    Předmět: Citovat

To je fakt, je to lepší. Jinak máti to přezkoušejte tak, že odpojíš konektor od čidla na chladiči a proklemuješ drátkem piny v konektoru a mělo by to sepnout a bacha na prsty, ať Ti je vrtule neposeká. Wink
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 15.11.13 22:58    Předmět: Citovat

Jasne,vim jak na to,jen se mne nechce Very Happy tak prezilo to rok,prezije to dalsi Very Happy
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Alios



Založen: 29.3.2011
Příspěvky: 1711
Bydliště - POVINNÉ *: Blansko

PříspěvekZaslal: 07.02.14 20:23    Předmět: Citovat

Zdar, tak jak jsem psal dříve výše o přicpaném výměníku, tak už je ucpaný totálně. Crying or Very sad
Klepu v autě zimu, možná nějaký názvak teplého vzduchu od něj jde, ale v autě je slušná kosa. Sad
Myslíte, že to takto vydrží do doby, než bude teplo? S autem tak zas moc nejezdím a stejně mi příjde, že mám v chlazení zase rezavé bahno. Přitom člověk pořád mění nemrzku a čistí a stále se to tvoří. Chtěl bych to na jaře celý rozdělat a udělat GO chladící soustavy (hadice, výměník, nádobka...). No hlavně mi jde o to, aby se to v důsledku ucpaného radiátoru nezačlo někdy vařit a neodešlo zase těsnění pod hlavou, jež mně odešlo již dříve.
Co jsem koukal a z principu pochopil, tak výměník v kabině je připojen jaksi navíc na malý okruh chlazení motoru. Takže pokud chybí nebo je mimo činnost, tak malý a velký okruh chlazení funguje normálně, jen se to nemůže chladit částečně i přes ucpaný výměník(malý okruh dosáhne rychleji provozní teploty a dojde k otevření termostatu). Je to velký problém pro provoz? Jezdil někdo už taky s ucpaným radiátorem? Díky za rady a pokud máte někdo nějaký stručný postup výměny výměníku, tak budu rád za případný popis či odkaz.
_________________
R19 Ph2 1.7 54Kw 1993
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 46, 47, 48  Další
Strana 38 z 48

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com