Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Geltny
Založen: 12.11.2009 Příspěvky: 623 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná
|
Zaslal: 18.03.13 13:10 Předmět: |
|
|
mám sice 81kw ale mam trubku od svodu az dozadu a zadny problem z volnobehem nemam ! je to kravina aby volna trubka zvysovala volnobeh pokud tam je krokový motorek tak si to upraví sám . _________________ R19 PH1 1991 1.7i 8v F3N 54kw zhnilej dědek
R19 PH2 1993 1.7i 8v F3N 54kw ex
R19 PH2 1995 1,8i 8v F3P 81kW (životní láska) aktual |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 18.03.13 13:22 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | Může to dělat i lambda. Indikuje jinak směs spalin pokud tam máš trubku místo čehokoliv protože ve výfuku je jiný odpor, takže přivstřikuje více benzínu = větší volnoběh.
Vyměň lambdu a dej pryč tu trubku.
Pokud ti bzučí motorek volnoběhu při zapnutých kontrolkách tj vyplém motoru, zkus vyměňit ŘJ. Několikrát jsem se u 66kW (i u mého) setkal, že v řj byl vyhořelý obvod pro řízení tohoto motrku (volnoběhu). |
ještě jsem zapoměl, 66kW NEMÁ poťák! uvnitř pouzdra jsou 2vypínače, jeden indikuje zavřenou klapu a druhý plně otevřenou, jen aby se zase nešířila fáma.
Geltny: holotrubka ti ovlivní volnoběh, pokud ti nefunguje řízení volnoběhu, tj špatný motorek nebo jak jsem napsal výše s obvodem v ŘJ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MiKoGTE
Založen: 29.7.2012 Příspěvky: 367 Bydliště - POVINNÉ *: Ladce - ILAVA, Slovensko
|
Zaslal: 18.03.13 13:29 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | holotrubka ti ovlivní volnoběh, pokud ti nefunguje řízení volnoběhu, tj špatný motorek nebo jak jsem napsal výše s obvodem v ŘJ |
Sorry ale sam si protirecis v tej vete..
Ked nefunguje motorcek alebo je blby obvod v RJ tak to nema s vyfukom nic spolocne.. _________________ Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 16V, 1992, New toy
EX - Renault 5 TL 1.1, 1989 - Sold
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 18.03.13 14:37 Předmět: |
|
|
Bohužel Renault je auto s rytmem života kde běžné zákony neplatí. Tohle mne naučila praxe a to co píšu jsem si nevymyslel |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 18.03.13 23:31 Předmět: |
|
|
Tak asi tak nějak to bude, vyfuk to plně nezpůsobil, ale jen poukázal asi na kupu dalších problémů, když na prostřední kontak obtokáču přivedu + a na dolní - tak se otáčky sníží na minimum, když dám - na vrchní tak vyletí otáčky nahoru, z tohoto usuzuji že je ventil OK.
Dnes cestou do práce po zaparkování vylétly otáčky na cca 1400 a večer šlo blbě natočit - chytlo až po zešlápnutí plynu a po zahřátí otáčky zase lezly nahoru klidně až ke 2000. Po odpojení konektoru z ventilu a zapojení + na prostřední a mínus na dolní otáčky klasly na 900, po opětovném připojení konektoru jdou nahoru. Usuzuji že vážně odešla ŘJ a tím pádem to dělá tyto koniny.
Nyní je otázka zda se dá nějakou dobu jezdit bez zapojeného ventilu a co to bude dělat s emisema? Páč ve čtvrtek musím na TK a do té doby sehnat ŘJ na 66kW s palubákem by byl zázrak - on to bude zázrak asi i tak....
Umí si křáp vybrat dobu.... Dostal komplet zadní brzdy, všechny tlumiče, pružiny, axiály, zadní lóža a teď toto.... Asi budou laciné díly. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 18.03.13 23:37 Předmět: |
|
|
Napiš do placu všechny čísla co na řj jsou - myslím že se určitě najde někdo kdo ji pustí.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 18.03.13 23:39 Předmět: |
|
|
a z obyč. jednotky nejde vytáhnout ten pin navíc? _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 18.03.13 23:41 Předmět: |
|
|
Spíš by jsi měl napsat ty jaké tam máš HOM a i to druhé nmr. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 19.03.13 08:16 Předmět: |
|
|
Tak na jednotce je napsáno toto:
S 101263101 B
Bendix
HOM 7700 746 044
BVM
7700744412
Ještě přidám aji odkaz na foto:
http://www.imagehosting.cz/images/img210ueu.jpg
Jinak zevnitř nevypadá nějak "vyhořele", ale nemám jak zkusit funkčnost a ani možnost to nějak přeměřit....
Zatím mám ventil odpojenej a po zahřátí to jede jakš takš, ale nastartovat ráno a rozjet to je humus, myslím že katalizátor už toho má plný kecky
http://www.imagehosting.cz/images/img2108.jpg |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 19.03.13 09:29 Předmět: |
|
|
Tak přidám další poznatek. Dle chytré knihy má na konektoru při běhu motoru být na prostředním kontaktu č4 12V (mám 14,4V) a na kontaktu spodním a vrchním proměnlivé od 0 do 12V (spodní mám 3,94 - 3,96) a (vrchní 2,64 - 2,6 . ¨
Ale nastavím ventil na zavřeno a nastartuju - ventil mám vyndaný abych viděl zda reaguje, ventil se otevře asi na 1/3 a už nereaguje, čekal jsem že bude reagovat na přidání plynu - změnu otáček, ale on nic. Na starém renaultu a na jiných značkách se plynuje hejbal dle otáček motoru a zde prd.
Vzhledem k tomu že tam je známka nějakého proudu budou dráty asi OK a kde tedy hledat závadu.
Ještě k snímači na klapce, po přidání v něm cvakne a odpor se mění jak má tak ten bych asi vyloučil... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 19.03.13 10:30 Předmět: |
|
|
já mám ale z automatu, s tou bys asi nenastartoval |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 19.03.13 10:37 Předmět: |
|
|
To netuším, nyní jsem zkoušel jednu a nic, ani ťuk, prostě 66kW musí mít něco extra.
PROSÍM co znamená to "B" za tím prvním číslem, bude vadit jiné písmeno? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 23.03.13 15:37 Předmět: |
|
|
Tak dnes odzkoušena ŘJ s D motor běží, palubák jde také.
Jinak nic -moc , na tu starou jednotku se obtokovej ventil ani nehnul, jen otevřel na 1/3, na tuto se hýbe, ale po nastartování vylezou otáčky na 1500, pak malinko slezou (zhruba 1300) a postupem vylezou na 1800 a konec.
Vyčištěna a seřízena klapka, spínač na ní také.
Přeměřeno čidlo otáček a má 256ohmů.
Dána lambda z auta které fungovalo.
Jednu dobu nepřetržitě bzučelo čerpadlo, ale po resetu už ne.
Chvilku to drželo volnoběh na 900-1000, ale po pokusu to projet jsem ujel 600m a opět 1800.
Předtím když jsem ocpal vzduch do obtokového ventilu tak neměl snahu zdechnout, nyní má tak vzduch by si to přisávat nemělo....
Už mě nic nenapadá, ještě bych mohl zkusit čidlo teploty pro ŘJ, sice jsem ho měnil za jiné, ale mám zde ještě jedno, ale to by snad nedělalo takovej bordel???
Už mě napadá leda koupit jiné auto páč toto mě nebaví.... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 23.03.13 15:55 Předmět: |
|
|
z jakého motoru je ta jednotka
...moje doměnka s písmenama v označení jednotky definitivně padla na hubu  _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Naposledy upravil goreff dne 23.03.13 15:59, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 23.03.13 15:58 Předmět: |
|
|
1,7 66kW, Všechna čísla sedí, jen za prvním není B ale D, jinak HOM a to pod ním stejné. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|