Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 08.01.08 21:18 Předmět: |
|
|
Ale to ofoukáš ventilátorem. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Cawba
Založen: 22.11.2007 Příspěvky: 1616 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 12.01.08 22:26 Předmět: |
|
|
Tak jsem po kratke debate s kamosem dosel na to,ze by to mohlo byt i tim,ze kdyz jsem menil draty v pruchodce kastle-5ty dvere, nahradil jsem kus tech cernych dratu(na vyhrev) dratem ponekud uzsim. Prej tam vznika velkej ubytek napeti a proto uz na konci toho okna nemusi byt napeti ktery by to prohralo... jen nevim na kterym konektoru je + a - Dneska jsem na to koukal a nevidel bych to jako nerealny,netopi mi z pohledu zezadu pri zavrenych dverich ty spodni 3 nebo 4 prouzky ktery nejsou od kraje ke kraji,ale jsou lomeny a pak jeste dalsi 2 nebo 3 nad nima. Pokud je tohle na konci u kontaktu "-" nevidel bych to jako nerealny. Mel bych to asi vedet lip,kdyz jsem to studoval,ale byly dulezitejsi debaty v hodinach Zkusete nekdo vic znalej veci vyjadrit se k tomu,dik _________________ ex R19 1.9D PH.II (16V Inspired) -> BMW Power
|
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 12.01.08 22:31 Předmět: |
|
|
Všechny proužky jsou zapojeny paralelně. Tak-že na každý proužek jde +,- 12V. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ufas
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2995 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 12.01.08 22:33 Předmět: |
|
|
tak sem si vsim ze mi taky nejdou vrcní (asi tři) proužky... a všim sem si toho až teď když se tu o tom tak bavíme... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Cawba
Založen: 22.11.2007 Příspěvky: 1616 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 12.01.08 23:18 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Všechny proužky jsou zapojeny paralelně. Tak-že na každý proužek jde +,- 12V. |
Takze mou teorii vylucujes? S tim paralelnim zapojenim ses si jistej 100%? _________________ ex R19 1.9D PH.II (16V Inspired) -> BMW Power
|
|
Návrat nahoru |
|
|
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 13.01.08 13:18 Předmět: |
|
|
Cawba napsal: | jarda napsal: | Všechny proužky jsou zapojeny paralelně. Tak-že na každý proužek jde +,- 12V. |
Takze mou teorii vylucujes? S tim paralelnim zapojenim ses si jistej 100%? | Vžyť je to opticky zkontrolovatelné. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
smolda Anonymní
|
Zaslal: 28.01.08 21:05 Předmět: Re: Vyhřívání zadního okna |
|
|
TitanArmy napsal: | Omlouvám se jestli už to tady bylo, ale nenašel jsem. Přišla zima, skla se mlží a ejhle.... nefachá mi vyhřívání zadního skla. Máte někdo nějakou radu, doporučení. Jsem amatér, ale elektřinu jakž takž zvládám. Help plís. |
U me to bylo pojistkou . Jezdil sem s majakem napojenym na zapalovac 12V a ten mi skratoval a vypalila se pojistka. Nesly ostrikovace,zadni sterace,vyhrivani zadniho okna,topeni, a to sem jel do brna pak stacila vymenit jedna pojistka a to byla uleva |
|
Návrat nahoru |
|
|
Křovák
Založen: 8.7.2012 Příspěvky: 27 Bydliště - POVINNÉ *: Zbečno
|
Zaslal: 02.01.13 23:57 Předmět: |
|
|
Ahoj, potřeboval bych poradit. Pročetl jsem si to tady, ale nenašel jsem v tom odpověď. Mám taky problémy se zadním vyhříváním. Stane se, že mi třeba dvě minuty funguje a pak už ne a za nějaký čas když to opět zkusím tak to třeba jde. Ale naprosto nepravidelně. Nevíte čím by to mohlo být? Jediné co mě napadá, jestli to nedělá relé, jinak nevím. Díky |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 03.01.13 06:28 Předmět: |
|
|
Já si myslím, že tam ani žádné relé není
Zkusil bych se mrknout na kostru (pod zadním pravím světlem v kufru), může být špatný i vypínač, nebo jestli máš PHI, může to dělat i kontakt na víku. Projít všechny členy, co tam máš a prošplíchnout je třeba kontaktolem. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 03.01.13 07:07 Předmět: |
|
|
a pokud máš PH2 tak bych to tipl že máš polámané dráty v přechodce do 5.dveří _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 03.01.13 07:14 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | a pokud máš PH2 tak bych to tipl že máš polámané dráty v přechodce do 5.dveří |
Ještě jsem to neviděl, ale možné to je, nebylo by marné to proměřit. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Ježura
Založen: 18.5.2008 Příspěvky: 643 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Lípa
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Křovák
Založen: 8.7.2012 Příspěvky: 27 Bydliště - POVINNÉ *: Zbečno
|
Zaslal: 03.01.13 16:30 Předmět: |
|
|
relé by tam mělo být normálně v pojistkové skříni. Přívodní dráty vedou z kufru? |
|
Návrat nahoru |
|
|
|