Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 15.10.11 19:04 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | zkoušel sme je vyndavat z hlavy (hlava šla do šrotu tak to bylo jedno ).. a bez pořadnyho připravku do lisu je nenalisuješ, všechny sem poškodil |
takze vyklepnout jdou, ale dat je z5 uz neni hracka? Zkousel si to pres zavit nebo kladivkem? _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 15.10.11 19:17 Předmět: |
|
|
lisem ..de o to že poškodíš hlavu i to voditko .. je z bronzu a když nebude přesně nalisovany tak ti bude dřít ventil nebude fungovat jak ma _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 16.10.11 07:00 Předmět: |
|
|
no tak teráz HAFU A PRD Michale.... menil som všetkých 16 vodítok v garážových podmienkach a NO PROBLEMO, nikde nič nedrie, a vodítka čuduj sa svete vodia tak ako majú.... staré klíďo-píďo vonku dostaneš ako chceš - to jest niečím ich vyraz vonku smerom od spodku hlavy na vrch... s novými opatrnejšie už zaobchádzaj ... zober nejaký starý ventil, navar na neho podložku... nasaď na takto upravený ventil nové vodítko... poriadne, píšem poriadne naolejuj vodítko a aj jeho miesto v hlave, nasadíš do hlavy a jemne gumeným kladívkem naklepeš späť do hlavy... vodítko má zbrúsenú hranu vlezie tam pekne, a pri svojej dĺžke nejakých 30mm +- si sadne presne na svoje miesto... musí ti však tam ísť naklepať "relatívne" ľahko...
ju a Míšo asi bola chyba práve v tom, že si ich tam lisoval.... lis totižto nemá cit.... _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 16.10.11 08:52 Předmět: |
|
|
Slavo napsal: | no tak teráz HAFU A PRD Michale.... menil som všetkých 16 vodítok v garážových podmienkach a NO PROBLEMO, nikde nič nedrie, a vodítka čuduj sa svete vodia tak ako majú.... staré klíďo-píďo vonku dostaneš ako chceš - to jest niečím ich vyraz vonku smerom od spodku hlavy na vrch... s novými opatrnejšie už zaobchádzaj ... zober nejaký starý ventil, navar na neho podložku... nasaď na takto upravený ventil nové vodítko... poriadne, píšem poriadne naolejuj vodítko a aj jeho miesto v hlave, nasadíš do hlavy a jemne gumeným kladívkem naklepeš späť do hlavy... vodítko má zbrúsenú hranu vlezie tam pekne, a pri svojej dĺžke nejakých 30mm +- si sadne presne na svoje miesto... musí ti však tam ísť naklepať "relatívne" ľahko...
ju a Míšo asi bola chyba práve v tom, že si ich tam lisoval.... lis totižto nemá cit.... |
diky, to sem potreboval slyset takze to jde tak lehce, ze ani nemusim hlavu davat do trouby a voditka do mrazaku?
jinak mam takovouhle zemedelskou vuli: http://youtu.be/h3Q31jdR80o _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 16.10.11 13:28 Předmět: |
|
|
to fakt nemusíš, chce to len cit a keď sa to podarilo mojim rukám, tvojim sa to hádam tiež podarí... a k tomu videu s tou vôľou - no tě pic.... _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 16.10.11 13:47 Předmět: |
|
|
slavo je to možny ja to zkoušel na 8v tam sou v uhlu .. možna že u 16v sou jinak nevím zatim sem to neřešil a ani se tim zabejvat nehodlam .. _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 16.10.11 14:52 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | slavo je to možny ja to zkoušel na 8v tam sou v uhlu .. možna že u 16v sou jinak nevím zatim sem to neřešil a ani se tim zabejvat nehodlam .. | aj u 16v sú v uhle, ale ako som písal púzdra majú skosenú hranu, ktorá je veľkou pomocou.... _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 22.10.11 20:16 Předmět: |
|
|
Tak jsem se dočkal, náku ND na "malou" GO je tady. Jen se napíšu, že se bude jednat o opravu vadného těsnění hlavy s Go hlavy. Tak tady soupis věcí, doufám že se to vše. Případně poprosím o zkontrolování, díky.
-těsnění hlavy
-šrouby hlavy
-těsnění dříků ventilů 8 x
-těsnění vačkové hřídele 2x (různé)
-těsnění krytu ventilů
-těsnění výfuk-sání
-drátěnka či těsnění mezi svody a první díl ? (tohle nevím jestli je třeba )
-termostat
-svíčky
-sada rozdělovače ? (tohle též váhám zda ano či ne )
-vodní pumpa
-olej. filtr + těsnění zátky
-olej 10W40 6 litrů
-chlacící kapalina _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 22.10.11 21:16 Předmět: |
|
|
ROZVODY ? _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 22.10.11 21:35 Předmět: |
|
|
Já bych udělal i rozvody a gufero pohonu olejového čerpadla a gufero na klice u rozvodů. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 22.10.11 22:52 Předmět: |
|
|
Rozvody jsou asi 1000 km starý Jinak Gufero kliky na straně rozovdů je nové, ale u převodovky nevím, to až bude na čase spojka. To gufero olej čerpadla, též nevím. Jaký je přístup? Dík. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 23.10.11 09:29 Předmět: |
|
|
Jinak všechna těsění budou od Victor Reinz, svíčky NGK BPR6ES, termostat Wahler a vodní pumpa SKF, drobné těsněcí prvky výfuku BOSAL.
Jen tedy nevím, jestli zainvestovat do sady rozdělovače (víčko, palec a podložka). To gufero na pohon čerpadla je asi záleřitost pro origo díl Renault, že? _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 23.10.11 10:59 Předmět: |
|
|
Dík, to se tam tak blbě leze, že se Ti nechce? jinak jaké ohlasy máte na termostaty Wahler? Má to být nějaká echt německá kvalita. Chtěl jsem vzít Febi termostat, ale v sadě není těsnění, to mají zvlášť a právě Wahler je má v sadě a vychází stejně. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 23.10.11 11:20 Předmět: |
|
|
blbě, no jak se to veme ...místa tam moc není, když bych se do toho pouštěl, tak už bych vyměnil i gufera na klice, které mám mimochodem taky doma...možná na jaře, uvidíme
Wahler termostaty dáváme v práci prakticky do všech aut a nejsou s nima žádné problémy _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|