Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 20.06.11 22:30 Předmět: Budíky - kontrolka "chyba elektriky" (automat) |
|
|
je nějaká možnost aby se dal napojit nějaký konektor k budíkům naopak?? protože po výměně palubky mám přehozené blinkry (dám levý, na budíkách bliká pravý) a dále svíti stále kontrolka ručky a z poloviny další 3kontrolky a když zatáhnu ručku tak teplota vody spadne úplně dolů a nejde otáčkoměr ..
řekne mi někdo který je to asi konektor?? já jen ať vím, po čem hned jít 
Naposledy upravil LANiN dne 30.06.11 07:47, celkově upraveno 2 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slavo

Založen: 3.4.2008 Příspěvky: 2483 Bydliště - POVINNÉ *: Revúca SR, Karviná ČR
|
Zaslal: 21.06.11 05:47 Předmět: |
|
|
jj, da sa to. tie konektory su rozlisene len po dlzke... ale vies ich zasunut tak aj tak - no ak ta pusti dlžka kabeláže... _________________ R19 Chamade, phII, L53Y, F7P D704-99kW po kompletnej GO
http://maximaco.rajce.net/
1. miesto Čumjízda Hlučín 2010
2. miesto Čumjízda MORÁVIA 2011 Plumlov |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 21.06.11 07:39 Předmět: |
|
|
zaprcaní žabožrouti.. doufam že mi za tu chvili neodesel otackomer, to bych byl zlej  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 27.06.11 20:15 Předmět: |
|
|
Nevím kam s tím.. předchozí záhada dnes zjištěna, byl na budíku nasazen opačně jeden konektor. zajimavé je, že opačně šel nasadit hladce ale když jsem ho otočil a zadělával zprávně, šel celkem z tuha..
ALE mám jinej problém, jelikož mám automat, mám celkem obavu o ŘJ převodovky.. Co jsem konektor otočil zprávně, svítí mi kontrolka "chyba elektroinstalace" .. auto dobíjí, troubí jezdí řadí bliká atd ale kontrolka i po odpojení obou ŘJ (zresetování) stále svítí... Nemohlo se otočením konektoru něco potento  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 27.06.11 21:43 Předmět: |
|
|
Zdar, mohlo i nemohlo, záleží jestli byl místo plus mínus a tak, či jen přehozené signály. Jinak příště si to poznač, já používám lepítka-cenovky co maj v obchodě, jsou na značení výborné. Zkus to odpojit na delší dobu, idéálně přes noc, třeba se to smaže a zhasne.  _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 28.06.11 21:07 Předmět: |
|
|
zkoušeno, bez výsledku..
Nějaké nápady?
zjistil jsem, že v palubce pod spodním krytem panelu topení, je konektor, a na něm napojenej protikus s jedním drátkem (propojije 2piny), když odpojím, zhasne kontrolka ale motor okamžitě začne chcípat, po napojení motor běží v pohode ale kontrolka se rožne až při opětovném startu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 28.06.11 21:36 Předmět: |
|
|
Pán je gurmán
Ty máš se závadama vždy něco speciálního  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 28.06.11 21:37 Předmět: |
|
|
hmm to je divný jestli ti to vše normálně funguje vyndej žárovku i když já bych o neudělal  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 28.06.11 21:48 Předmět: |
|
|
njn to je ten automat elektriky poko*ot ale manuály a schámatka jako by neexistovaly  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 29.06.11 13:50 Předmět: |
|
|
Hmm asi by to chtelo hodit na diag. mozna ti hlasi jen nejakou poruchu automat.. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 29.06.11 14:14 Předmět: |
|
|
to se mě právě nezdá.. auto normálně řadí, reguje na prošlápnutí plynu (okamžitě podřadí), "sport" řazení také funguje, startuje stejně, spotřebu ukazuje stejnou, vše svítí, altík dobíjí a málo oleje v převodovce být nemůže, protože nikde nic neuniká ...
Má někdo scháma abych zjistil odkud vede kontakt pro tuto kontrolku prosím?????? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 30.06.11 07:46 Předmět: |
|
|
něco je špatně.. volnoběh se houpe a pohybuje mezi 1300 až 1400ot/min i po zahřátí na provozní teplotu. Při klepnutí po plynu reaguje okamžitě ale když se vrací, vydává to zvuk jako by chtěl na vteřinku chcípnout a otáčkoměr se zastaví na 900ot/min a zase se zvedne a houpe mezti 1300až1400ot/min ..
Palubák spotřebu ukazuje stejnou (není vyžší ani menší).
Znova odpojeno od baterky, počkal jsem pár minut, poté na chvíli spojil kontakty abych měl jistotu vybití ale po připojení k baterce beze změny, kontrolka stéle svítí otáčky stále stejné i po zahřátí, ujeto 15km a stále beze změny ..
Navíc jsem kontroloval:
konektor volnoběžného motorku - OK
pojistky - OK
konektory k oboum ŘJ - OK
motorové kostry - OK
MAP čidlo - OK
vzduchové hadičky - OK
kostry palubovky - OK
rozpojení konektorů od palubovky - OK
Připomínám že auto před Morávií / výměnou palubky fungovalo bezproblémů! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 30.06.11 07:57 Předmět: |
|
|
Jsem se díval a schéma nemám, leda zajet do renaultu, tam by měli mít vše, jak na CD, tak knihy. Třeba Ti dovolí nejdůležitější vyfotit. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 30.06.11 08:28 Předmět: |
|
|
Napadlo mne, že bych mohl vyměnit altík za silnější.. Když jsem kabrio koupil kontrolka svítila ale byl špatný 70A altík a po výměně za 80A bylo vše v pořádku ale to převodovka neřadila.. Proto jsem bezradný  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 30.06.11 13:51 Předmět: |
|
|
Ty tam ještě nemáš tu 110ku  _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|