Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 20.07.10 18:05 Předmět: |
|
|
ale libor od začátku psal že má ten originál vadný že mu dával jen 2,2bar to je jasné že to je pak rozdíl přečti si to znovu a uvidíš na co jsem psal že je blbost  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 15.08.10 19:01 Předmět: |
|
|
Sakra a ja bych je bral.. Hmm neni na ne.. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 15.08.10 19:43 Předmět: |
|
|
muzu zprostredkovat transfer  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Boris Organizátor Drhlen

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 10287 Bydliště - POVINNÉ *: Semily
|
Zaslal: 15.08.10 19:52 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | http://cgi.ebay.co.uk/Clio-Williams-S-Steel-Performance-Manifold-De-cat-pipe-/120606624654?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM |
A to je na 1.8 16V nebo na 2.0 16V
Někde se tu myslím řešilo, že tam rozdíl... _________________ Renault 19 16V 99kWoltu
www.djmartinbores.cz I www.danceparty.unas.cz I www.indoorpaintball.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 15.08.10 22:26 Předmět: |
|
|
pisou z clio williams takze 2,0 16V..
priruba u motoru je naprosto totozna a to je zaklad..
to jestli uz to malinko nesedi dole u priruby na kat ti nepovim, ale kazdopadne nic s cim by si clovek tve nebo bobesovi sikovnosti neporadil:)
..tusim ze do rana uz budou pryc, pac do konce aukce je jedna hodina  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Boris Organizátor Drhlen

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 10287 Bydliště - POVINNÉ *: Semily
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Fido

Založen: 16.10.2009 Příspěvky: 97 Bydliště - POVINNÉ *: Poděbrady
|
Zaslal: 16.08.10 22:05 Předmět: |
|
|
Když vidím ty úpravy, jak je vlastně vyřešen předstih když se použijou dva dvojtý Webry? Předstih upravuje přece u stříkačky ŘJ a ne podtlak na rozdělovači. _________________ Renault 19 16V PHII |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mima 608
Založen: 15.5.2010 Příspěvky: 91 Bydliště - POVINNÉ *: Louny
|
Zaslal: 17.08.10 08:37 Předmět: |
|
|
libor napsal: | tak jsem to vše namontoval dal jsem tlak 3.0ba a paráda jelo to jak sviň DR.CVAK muže potvrdit druhej den jsem našteloval na 3.7 ba a teď to teprve jede jako kráva hlavně ve vysokejch otáčkách od 5.5 tis do omezovače kurnˇa už abych měl omezovač na 8.5 tis. | Prodával jsem za 1500 Řídící jednotku uplně bez omezovače,ale bejt tebou,tak udělej nové rozvody,a HODNĚ podstivě,nebo až ti to v 8500 otáčkách zaklepe na ventily jak mě tak natšenej moc nebudeš,a zjistil jsem že 1,8 16v na jejaké velké upravy není dobrej. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mima 608
Založen: 15.5.2010 Příspěvky: 91 Bydliště - POVINNÉ *: Louny
|
Zaslal: 17.08.10 08:45 Předmět: |
|
|
libor napsal: | tak jsem to vše namontoval dal jsem tlak 3.0ba a paráda jelo to jak sviň DR.CVAK muže potvrdit druhej den jsem našteloval na 3.7 ba a teď to teprve jede jako kráva hlavně ve vysokejch otáčkách od 5.5 tis do omezovače kurnˇa už abych měl omezovač na 8.5 tis. | Jo skus tam přidat větší palivové čerpadlo,stará laguna 3,0 V6,kamoš měl na BMW 2za sebou,jedno u nádrže,a druhé u motoru.Jo dižtak tu regulaci prodávám za 1tis,tu semou jak máš ty. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
libor

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 1350 Bydliště - POVINNÉ *: MĚLNÍK
|
Zaslal: 17.08.10 09:54 Předmět: |
|
|
Mima 608 napsal: | libor napsal: | tak jsem to vše namontoval dal jsem tlak 3.0ba a paráda jelo to jak sviň DR.CVAK muže potvrdit druhej den jsem našteloval na 3.7 ba a teď to teprve jede jako kráva hlavně ve vysokejch otáčkách od 5.5 tis do omezovače kurnˇa už abych měl omezovač na 8.5 tis. | Jo skus tam přidat větší palivové čerpadlo,stará laguna 3,0 V6,kamoš měl na BMW 2za sebou,jedno u nádrže,a druhé u motoru.Jo dižtak tu regulaci prodávám za 1tis,tu semou jak máš ty. | tu jednotku jsem od tebe chtěl ale nepujde tam ty máš z 99kw a já mám 103kw od vyroby je tam jiná el., rozvody mám samozřejmě novy čerpadlo tam přijde VALBRO dává 7ba _________________
http://libcad.rajce.idnes.cz/moje_renault_19_1.816v/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mima 608
Založen: 15.5.2010 Příspěvky: 91 Bydliště - POVINNÉ *: Louny
|
Zaslal: 17.08.10 10:17 Předmět: |
|
|
libor napsal: | Mima 608 napsal: | libor napsal: | tak jsem to vše namontoval dal jsem tlak 3.0ba a paráda jelo to jak sviň DR.CVAK muže potvrdit druhej den jsem našteloval na 3.7 ba a teď to teprve jede jako kráva hlavně ve vysokejch otáčkách od 5.5 tis do omezovače kurnˇa už abych měl omezovač na 8.5 tis. | Jo skus tam přidat větší palivové čerpadlo,stará laguna 3,0 V6,kamoš měl na BMW 2za sebou,jedno u nádrže,a druhé u motoru.Jo dižtak tu regulaci prodávám za 1tis,tu semou jak máš ty. | tu jednotku jsem od tebe chtěl ale nepujde tam ty máš z 99kw a já mám 103kw od vyroby je tam jiná el., rozvody mám samozřejmě novy čerpadlo tam přijde VALBRO dává 7ba |  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Grunt

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1199 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|