Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 16.02.08 21:07 Předmět: zase startování a asi hydroštely ???? |
|
|
no zdravím pánové.. tak sem zvědavej jak poradíte
1)STARTOVÁNÍ
dneska jsem s radostí šel obout rendika na nove papučky.. jenže když jsem startoval chytalo to jako nikdy.. popíšu: otočím klíčkem do polohy startování motor se sotva jednou otočí zasekne stojí bez reakce chlililinku kontrolky absolutně zhasnou a pak zničeho nic se to roztočí a po asi 4tem protočení chytne.. no já myslel že to je tím že je zmrzlej tak jsem to nechal pořádně prohřát na volnoběh a přezul všechny 4kola.. pak jsem motor vypnul na cca 5minut?? a chci startovat a zase uplně to samé !!!!!!!!!!!! sotva jednou protočí zastaví se kontrolky zhasnou chvilililinku stojí (míň než na 1vteřinu) a zase se roztočí a na 4te protočení chytne... tohle jsem zkoušel opakovat i po projetí po garáži vapnu chci startovat a furt to samé!! ... podotýkám že motor je po GO tak jako startér i alternátor !!! kontroloval jsem ukostření => je v pořádku zkoušel jsem dotahovat žádná změna kontroloval jsem i plusovej na starter a v pořádku nic není povolene
UP: když jsem startoval asi před týdnem tak chytal na první/druhy škyt
2)???HYDROŠTELY???
když teda motor nastartuje je hlučný jako diesel ale fakt opravdu jak diesel.. po chvíli se to utlumí a utlumí až je slyšet jen cvrlikani ventilu vaček pohoda... když motor vypnu na těch zmíněných cc5minut a záhadně chytne zase kraválu jako bych měl diesela a ne benziňáka a tentokrát u u teplého motoru a zase po nějake chvíli cca2minuty?? je motor zase tichej
co stím??  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 16.02.08 21:19 Předmět: |
|
|
čoveče řek bych že to bude K.O. baterka. Jstli si dlouho pořádně nejel a teď ještě přituhlo...
Takhle mi to startovalo jakoby z posledního..
Taky AKU kaput...
Zkus dobít přes noc... _________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 16.02.08 21:28 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | čoveče řek bych že to bude K.O. baterka. Jstli si dlouho pořádně nejel a teď ještě přituhlo...
Takhle mi to startovalo jakoby z posledního..
Taky AKU kaput...
Zkus dobít přes noc... |
no baterkou to asi nebude.. (možná jo) ale pochybuju páč v záři je nová a je to 55AH a do garáže se mi mráz nedostane.. tam je tak kolem 5ti stupnu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 16.02.08 21:54 Předmět: |
|
|
lidiii notaaak neříkejte že nevíte nebo vás nic nenapadá |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 17.02.08 09:42 Předmět: |
|
|
s tim startovanim moc moznosti neni bud spatne udelany repas starteru nebo spatne ukostreni nebo + nebo baterka vic moznosti tam nebude,skus promerit prechodove odpory nebo ubytky napeti na svorkach po ceste a kostre _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 17.02.08 10:35 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | s tim startovanim moc moznosti neni bud spatne udelany repas starteru nebo spatne ukostreni nebo + nebo baterka vic moznosti tam nebude,skus promerit prechodove odpory nebo ubytky napeti na svorkach po ceste a kostre | mám stejnej názor....při té opravě jsi ty zdvihátka neměnil? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 17.02.08 22:03 Předmět: |
|
|
"Ach můůj bože!!"  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
zejdy
Založen: 15.2.2008 Příspěvky: 5 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 21.02.08 10:19 Předmět: Re: zase startování a asi hydroštely ???? |
|
|
Zdravím, mám ten samý vůz a podobný problém se startováním: jakmile je motor ohřátý, při startování se startér kousne, pohasnou kontrolky, netočí. Když auto vychladne, startuje skvěle. Startér jsem měl 3x u odborníků v servisu - prý je v pořádku. Vše jsem přezkoušel, dotáhl - pořád stejné. Pak jsem startér rozebral sám - no a po opravě"odborníků" - to byla hrůza. Zahnojenej kolektor, uhlíky nevyměněné, pouzdra samozřejmě vyběhaná. A to je s největší pravděpodobností příčina jakmile je pouzdro volnější, rotor se "přilepí" na magnety a zkratuje - proto pohasnou kontrolky a všechny ostatní eventuelně zapnuté spotřebiče. Moje rada: výměna pouzder. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 21.02.08 10:31 Předmět: Re: zase startování a asi hydroštely ???? |
|
|
zejdy napsal: | Moje rada: výměna pouzder. |
já ten starter neměl v servisa 1)bych se nedoplatil 2)nevěřím servísům .. no a me ten starter delal bracha od tchána takže to že to je špatně zrobnene je až poslední možnost  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 21.02.08 10:33 Předmět: |
|
|
lidii a co myslíte to druhé.. proč ten hluk přestane a při opštovném startováni (už zahřátý motor) to dělá znova? já jsem z toho auta už pomalu na infarkt člověk se vo něj tak stará a on takhle  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 21.02.08 11:38 Předmět: |
|
|
Hluk--- U nových hydroštyků to funguje takhle: začneš točit startérem, točí se olejové čerpadlo, natlakuje olej do hydroštyků, ty se roztáhnou-vymezí vůle ventilů, ECU pustí jiskru a motor chytne.
U starých to bohužel funguje špatně protože jsou vyběhané a i čerpadlo dává menší tlak oleje.
Můj osobní mechanik mi říkal že pomůže v hydroštyku vybrousit (zvětšit) díry kterými se přivádí olej. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 21.02.08 12:32 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Hluk--- U nových hydroštyků to funguje takhle: začneš točit startérem, točí se olejové čerpadlo, natlakuje olej do hydroštyků, ty se roztáhnou-vymezí vůle ventilů, ECU pustí jiskru a motor chytne.
U starých to bohužel funguje špatně protože jsou vyběhané a i čerpadlo dává menší tlak oleje.
Můj osobní mechanik mi říkal že pomůže v hydroštyku vybrousit (zvětšit) díry kterými se přivádí olej. |
a dá se nějakým způsobem změřit tlak oleje? co když je menší dá se to napravit?? páč vo téhle částí motoru fakt nic nevím  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 21.02.08 12:39 Předmět: |
|
|
misto olejoveho cidla napojis manometr _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 21.02.08 12:41 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | misto olejoveho cidla napojis manometr |
ten je pod olejovym filtrem vepředu ?? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 21.02.08 12:41 Předmět: |
|
|
nevim kde ho ma 16V _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|