Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 05.07.10 19:06 Předmět: |
|
|
řekl bych že zavzdušněný okruh.. když je motor ohřátý a vypnutý, zkus POMALU pootevřít víčko expanzky, pokud zasyčí, zkusil bych odvzdušnit chladič = když stojíš čelem k motoru tak po tvé pravici nahoře na chladiči je černý plastový šroub, ten odšroubuj nastartuj a čekej než sepne sahara/ventilátor nebo dokud z něj nezačne téct voda, pak jej zašroubuj bacha voda bude vroucí .. tohle bych udělal několikrát + hlídej hladinu kapaliny v nádobce
pokud ti ale při odšroubování víčka nezasyčí, viděl bych to na špatný těsnění v něm a tím ti utíká tlak = vodní okruh se neodvzdušňí jak by měl
to kapání, je možnost to co píše "Víťa" ale to bych viděl jen v souvislosti se špatně odvzdušněným okruhem nebo styřelé hadice (fyzika = ohřátý vzduch se rozpíná) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BusDriver

Založen: 6.11.2008 Příspěvky: 200 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 05.07.10 21:34 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | řekl bych že zavzdušněný okruh.. když je motor ohřátý a vypnutý, zkus POMALU pootevřít víčko expanzky, pokud zasyčí, zkusil bych odvzdušnit chladič = když stojíš čelem k motoru tak po tvé pravici nahoře na chladiči je černý plastový šroub, ten odšroubuj nastartuj a čekej než sepne sahara/ventilátor nebo dokud z něj nezačne téct voda, pak jej zašroubuj bacha voda bude vroucí .. tohle bych udělal několikrát + hlídej hladinu kapaliny v nádobce
pokud ti ale při odšroubování víčka nezasyčí, viděl bych to na špatný těsnění v něm a tím ti utíká tlak = vodní okruh se neodvzdušňí jak by měl
to kapání, je možnost to co píše "Víťa" ale to bych viděl jen v souvislosti se špatně odvzdušněným okruhem nebo styřelé hadice (fyzika = ohřátý vzduch se rozpíná) |
Jenom dodám, že některé chladiče mají odvzdušňovací šroub na levém rohu. To se ale snad nedá přehlédnout  _________________ 1. Ph 2 1,8 65Kw Baccara r.v.95 (mission accomplished AUT-->MAN)!!! SOLD
2. Ph 2 1,8 54Kw r.v.95 Elysse |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 05.07.10 21:44 Předmět: |
|
|
BusDriver napsal: | Jenom dodám, že některé chladiče mají odvzdušňovací šroub na levém rohu. To se ale snad nedá přehlédnout  |
z kterého pohledu ?? pokud myslíš z kabiny/řidičového tak jsem to napsal zprávně  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 06.07.10 09:23 Předmět: |
|
|
OK ja to teda pojdem omrknut... len este taka jedna otazka... ked to budem odvzdusnovat, tak ma byt auto v rovine??? Lebo parkovisko mam trocha z kopca... _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 06.07.10 09:29 Předmět: |
|
|
pokud je z kopce tak postav auto tak aby si měl chladič nejvejš _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BusDriver

Založen: 6.11.2008 Příspěvky: 200 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 06.07.10 10:24 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | BusDriver napsal: | Jenom dodám, že některé chladiče mají odvzdušňovací šroub na levém rohu. To se ale snad nedá přehlédnout  |
z kterého pohledu ?? pokud myslíš z kabiny/řidičového tak jsem to napsal zprávně  |
Ne, při pohledu na motor od světel... Třeba na moji 54Kw to tak je, ale 65Kw ho má vpravo. _________________ 1. Ph 2 1,8 65Kw Baccara r.v.95 (mission accomplished AUT-->MAN)!!! SOLD
2. Ph 2 1,8 54Kw r.v.95 Elysse |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 06.07.10 12:00 Předmět: |
|
|
Náhodou třeba já na červeným 16V žádnej odvzdušňovák nemám asi se to nějak odvzdušňuje samo,ale nechápu jak když horní hadice je tak ve 2/3 výšky chladiče  _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19
Založen: 1.4.2010 Příspěvky: 125 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 06.07.10 13:03 Předmět: |
|
|
No ja ten odvzdusnovak mam z pohladu od svetiel v lavo... ale mam silny pocit...ze s tym chladenim nebude nieco v poriadku... pre istotu si to dam kuknut v nejakom servise... bol som sa na to totiz kuknut... ale nie je to nic moc... Za prve mi chyba tesnenie pod vyckom nadrzky na chladiacu kvapalinu... a za druhe, v nadrzke je nejaky zeleny sajrajt... pricom mam pocit, ze mi na vrchu nadrzky plavalo nieco zelene... ako ked mate staru vodu v zahradnom bazene... Je to priam nenormalne, co ty ludia do tych aut leju... Dufam, ze mi to ale nieco neodpieklo v motore... lebo ma trafi slak... ... Dufam, ze sa mi co najskor podari vychytat vsetky muchy...aby som mal konecne auto aspon v 80% stave ked uz ho do 100% stavu nedostanem...  _________________ VSADIL SOM NA RENAULT, UVIDÍME ČO TO DÁ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BusDriver

Založen: 6.11.2008 Příspěvky: 200 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 07.07.10 21:05 Předmět: |
|
|
R19 napsal: | No ja ten odvzdusnovak mam z pohladu od svetiel v lavo... ale mam silny pocit...ze s tym chladenim nebude nieco v poriadku... pre istotu si to dam kuknut v nejakom servise... bol som sa na to totiz kuknut... ale nie je to nic moc... Za prve mi chyba tesnenie pod vyckom nadrzky na chladiacu kvapalinu... a za druhe, v nadrzke je nejaky zeleny sajrajt... pricom mam pocit, ze mi na vrchu nadrzky plavalo nieco zelene... ako ked mate staru vodu v zahradnom bazene... Je to priam nenormalne, co ty ludia do tych aut leju... Dufam, ze mi to ale nieco neodpieklo v motore... lebo ma trafi slak... ... Dufam, ze sa mi co najskor podari vychytat vsetky muchy...aby som mal konecne auto aspon v 80% stave ked uz ho do 100% stavu nedostanem...  |
To že ta voda je zelená, ještě neznamená že je to špatně... Já jsem jednou kupoval original v renaultu a taky byla zelená už z fabriky.  _________________ 1. Ph 2 1,8 65Kw Baccara r.v.95 (mission accomplished AUT-->MAN)!!! SOLD
2. Ph 2 1,8 54Kw r.v.95 Elysse |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|