Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
chlapecek
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 130 Bydliště - POVINNÉ *: Rumburk
|
Zaslal: 28.01.08 13:29 Předmět: vysoke otačky |
|
|
zdravim ve spolek chtel bych se zeptat ma clio 18i 16v r.v 92 a pokud točim motor tak mi pak zustanou otačky na 1500ot/min musim to vypnout znovu nastartovat a pak to dží na 1000ot/min nevite čim by to mohlo byt.diky a ještě kolik by mely byt volnoběžny otačky  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kody

Založen: 18.11.2007 Příspěvky: 577 Bydliště - POVINNÉ *: Olomouc
|
Zaslal: 28.01.08 19:37 Předmět: |
|
|
cau ja mam devatenactku 1.8i osmiventil a volnobeh mam zhruba 900 ot/min tak to ma spousta aut.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 28.01.08 19:49 Předmět: Re: vysoke otačky |
|
|
chlapecek napsal: | zdravim ve spolek chtel bych se zeptat ma clio 18i 16v r.v 92 a pokud točim motor tak mi pak zustanou otačky na 1500ot/min musim to vypnout znovu nastartovat a pak to dží na 1000ot/min nevite čim by to mohlo byt.diky a ještě kolik by mely byt volnoběžny otačky  | Jo to dělá každý 16V. když vytočíš víc než 5000 tak pak je volnoběh 1500. Jinak volnoběh 950-1000.
Já to dělám tak, že když to drží 1500 tak začnu brzdit motorem a na okamžik vypnu a zapnu klíček. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
chlapecek
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 130 Bydliště - POVINNÉ *: Rumburk
|
Zaslal: 28.01.08 20:36 Předmět: Re: vysoke otačky |
|
|
jarda napsal: | chlapecek napsal: | zdravim ve spolek chtel bych se zeptat ma clio 18i 16v r.v 92 a pokud točim motor tak mi pak zustanou otačky na 1500ot/min musim to vypnout znovu nastartovat a pak to dží na 1000ot/min nevite čim by to mohlo byt.diky a ještě kolik by mely byt volnoběžny otačky  | Jo to dělá každý 16V. když vytočíš víc než 5000 tak pak je volnoběh 1500. Jinak volnoběh 950-1000.
Já to dělám tak, že když to drží 1500 tak začnu brzdit motorem a na okamžik vypnu a zapnu klíček. | ja mel pred tim corolu tak jsem na to nebyl zvyklej diky za radu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
chlapecek
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 130 Bydliště - POVINNÉ *: Rumburk
|
Zaslal: 28.01.08 20:36 Předmět: |
|
|
kody napsal: | cau ja mam devatenactku 1.8i osmiventil a volnobeh mam zhruba 900 ot/min tak to ma spousta aut.  | diky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Šulín

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1379 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň - hlavní město piva
|
Zaslal: 28.01.08 20:39 Předmět: Re: vysoke otačky |
|
|
jarda napsal: | chlapecek napsal: | zdravim ve spolek chtel bych se zeptat ma clio 18i 16v r.v 92 a pokud točim motor tak mi pak zustanou otačky na 1500ot/min musim to vypnout znovu nastartovat a pak to dží na 1000ot/min nevite čim by to mohlo byt.diky a ještě kolik by mely byt volnoběžny otačky  | Jo to dělá každý 16V. když vytočíš víc než 5000 tak pak je volnoběh 1500. Jinak volnoběh 950-1000.
Já to dělám tak, že když to drží 1500 tak začnu brzdit motorem a na okamžik vypnu a zapnu klíček. |
To jako fakt? Mě to teda nedělá - padne zpátky na 1000 ot.  _________________ Šulín
Šáde Octavia
16V, Ph1 (od r. 1999) RIP
1,9D, Ph1 (od r. 2008) RIP |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hrazda

Založen: 12.10.2007 Příspěvky: 504 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 28.01.08 21:24 Předmět: |
|
|
To mi dělá na F3P taky někdy stačí jen drbnout do plynu a drží to 1500rpm jindy to bublá na 650rpm  _________________ Škoda Octavia Elegance 1,9TDi
exRenault 19 1,8S RT |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 28.01.08 22:43 Předmět: |
|
|
hrazda napsal: | To mi dělá na F3P taky někdy stačí jen drbnout do plynu a drží to 1500rpm jindy to bublá na 650rpm  |
Mě taky. Když je to studené, tak otáčky OK, když je to teplé tak otáčky ve většině případů taky OK, ale mezi tím to má někdy problém udržet ot. _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 29.01.08 14:33 Předmět: |
|
|
taky mi to dělá...ale když nechám motor chvíli táhnout, tak se to zase samo spraví... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
radecek7

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5176 Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov
|
Zaslal: 29.01.08 14:54 Předmět: |
|
|
otcovi na 66kw jak to nastartuje tak 1300 a kdyz trochu prida plyn tak to de navrch a spadne to na tak 950 a pak uz je to celou dobu na 950.. _________________ BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 29.01.08 17:13 Předmět: Re: vysoke otačky |
|
|
jarda napsal: | chlapecek napsal: | zdravim ve spolek chtel bych se zeptat ma clio 18i 16v r.v 92 a pokud točim motor tak mi pak zustanou otačky na 1500ot/min musim to vypnout znovu nastartovat a pak to dží na 1000ot/min nevite čim by to mohlo byt.diky a ještě kolik by mely byt volnoběžny otačky  | Jo to dělá každý 16V. když vytočíš víc než 5000 tak pak je volnoběh 1500. Jinak volnoběh 950-1000.
Já to dělám tak, že když to drží 1500 tak začnu brzdit motorem a na okamžik vypnu a zapnu klíček. | mám na ventilu za tepla volnoběh 900ot. - měřeno na diagnostice,která,si myslím, že je přesnější než otáčkoměr v autě..v datech nastavení píšou 900+-50 a v knize Jak na to? 850-950 to je to samý....vypínat za jízdy zapalování...tak to jsem ještě neslyšel  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
chlapecek
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 130 Bydliště - POVINNÉ *: Rumburk
|
Zaslal: 29.01.08 19:26 Předmět: Re: vysoke otačky |
|
|
goreff napsal: | jarda napsal: | chlapecek napsal: | zdravim ve spolek chtel bych se zeptat ma clio 18i 16v r.v 92 a pokud točim motor tak mi pak zustanou otačky na 1500ot/min musim to vypnout znovu nastartovat a pak to dží na 1000ot/min nevite čim by to mohlo byt.diky a ještě kolik by mely byt volnoběžny otačky  | Jo to dělá každý 16V. když vytočíš víc než 5000 tak pak je volnoběh 1500. Jinak volnoběh 950-1000.
Já to dělám tak, že když to drží 1500 tak začnu brzdit motorem a na okamžik vypnu a zapnu klíček. | mám na ventilu za tepla volnoběh 900ot. - měřeno na diagnostice,která,si myslím, že je přesnější než otáčkoměr v autě..v datech nastavení píšou 900+-50 a v knize Jak na to? 850-950 to je to samý....vypínat za jízdy zapalování...tak to jsem ještě neslyšel  | no jo ale když to to nechcipnu tak mi to nespadne  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 29.01.08 19:32 Předmět: |
|
|
No ono to dělá 90% 16V. Na starým foru se to řešilo a nikdo nepřišel s ničím kloudným. Podle mě když to osolíš tak ECU obohacuje směs, ale zapomene ji ochudit když se vybouříš a uklidníš. Proto pak drží volnoběh 1500. Tak-že já to řeším mžikovým vypnutím a zapnutím zapalování. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
chlapecek
Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 130 Bydliště - POVINNÉ *: Rumburk
|
Zaslal: 30.01.08 19:50 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | No ono to dělá 90% 16V. Na starým foru se to řešilo a nikdo nepřišel s ničím kloudným. Podle mě když to osolíš tak ECU obohacuje směs, ale zapomene ji ochudit když se vybouříš a uklidníš. Proto pak drží volnoběh 1500. Tak-že já to řeším mžikovým vypnutím a zapnutím zapalování. | diky moc taky to tak řešim |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Andre_of_PV
Založen: 22.11.2007 Příspěvky: 8 Bydliště - POVINNÉ *: Prostějov
|
Zaslal: 07.02.08 21:42 Předmět: |
|
|
Václav Sedlář napsal: | hrazda napsal: | To mi dělá na F3P taky někdy stačí jen drbnout do plynu a drží to 1500rpm jindy to bublá na 650rpm  |
Mě taky. Když je to studené, tak otáčky OK, když je to teplé tak otáčky ve většině případů taky OK, ale mezi tím to má někdy problém udržet ot. |
j,přesně tak to dělá i mě, po ránu studenych 650rpm  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|