|
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 14.08.09 08:32 Předmět: Chladící systém (hadice, chladič, topení, termostat, sahara) |
|
|
Výměna termostatu (na hlavě motoru):
demontujem air box vzduchového filtru (3xM6-10, pro lepší přístup k krytu termostatu.)
odpojíme 3ks hadíc od krytu termostatu (1.k chladiči, 2.k expanzce, 3.k topení)
pokud máme 8V, demontujem ohřev vzduchu (2xM6-10, 16V motory nemají hadici pro ohřev vzduchu)
demontujem kryt termostatu (5xM6-30torx)
Tipy:
jsou 2druhy krytů termostatu ("PH1" a "PH2-starší modely" s přichycením 3xM6-30torx nebo 3xM6-10, "PH2-novější modely" s přichycením 5xM6-30torx. Postupy k výměně jsou shodné. Tato výměna se týká "PH2-novější modely".)
dosedací plochy krytu termostatu nejlépe očistit arvou a vodním jemným smirkem (č.1000 a výš)
plochu na hlavě motoru pro termostat nejlépe očistit vodním jemným smirkem (č.1000 a výš)
všechny dosedací plochy před montáží a nanesení těsnění odmastit
dosedací plochy krytu před zpětnou montáží utěsnit (velmi tenkou vrstvu, nejlépe červeným silokonem pro motorové využití cca do 300°C.)
Fotky:
KRYT TERMOSTATU, PLOCHA KRYTU NA HLAVĚ MOTORU, STARÝ TERMOSTAT+ŠPATNÉ TĚSNENÍ
NOVÝ TERMOSTAT, ČISTÝ KRYT TERMOSTATU, ČISTÝ KRYT TERMOSTATU-STRANA MOTORU, ČISTÁ PLOCHA KRYTU NA HLAVĚ MOTORU
Zde se řeší:
Je to termostatem?
Teplota motoru
Termostat-jaký zvolit
PS: Pokud najdete v návodech chybu, máte lepší a jednodužší návod nebo nějaký TIP, neváhejte mne kontaktovat přez SZ nebo mailem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|