Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Kolísání volnoběžných otázek

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Lord Bazzi



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 2680
Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov

PříspěvekZaslal: 10.01.08 09:12    Předmět: Kolísání volnoběžných otázek Citovat

Takže na začátek otázku:viděli jste někdy svody,prasklý tak že z toho byly 2 kusy?Já ani můj kamoš automechanik ještě donedávna ne...Poté co jsem sehnal nové svody(Tisíceré díky tobě m1tv) a vyměnil je tak mi začal blbnout motor.Na volnoběh kolísají otáčky a vynechává mi to,při přidání plynu to občas cuká a tak nějak je to celý zdechlý nevíte čím by to mohlo být?Zítra to všecko pořetahujem,protože to nový těsnění pod potrubím si určitě za těch 300 km sedlo a pro jistotu vyměním i to pod vstřikováním,protože bylo takový trochu podivný a uvidíme.Jinak vyměňovali jsme to s kamošem na motoru kterej byl v autě a trvalo nám to skoro přesně 12 hodin,protože je tam přístup jak dop* ,všecko tam zavazí(hlavně ty plechy,co jsou přinýtovaný k tomu potrubí...Jo málem bych zapoměl motor je C3J.
_________________
VW Prassat Variant B4 TDI-pracant

Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW

3x 16V na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Beran
Anonymní





PříspěvekZaslal: 10.01.08 12:52    Předmět: Citovat

zkus se podívat na lambda sondu a nebo na čidlo na sání
Návrat nahoru
Lord Bazzi



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 2680
Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov

PříspěvekZaslal: 16.01.08 11:08    Předmět: Citovat

Takže po dotažení potrubí a výměně těsnění je to pořád stejný.Lambdu jsme zkoušeli,ale bylo to pořád stejný.Nemá někdo nápad čím by to ještě mohlo být,než dám někde v servisu těžký prachy za diagnostiku...
_________________
VW Prassat Variant B4 TDI-pracant

Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW

3x 16V na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dan2



Založen: 25.10.2007
Příspěvky: 348
Bydliště - POVINNÉ *: Praha

PříspěvekZaslal: 16.01.08 11:23    Předmět: Citovat

zkus tu váhu vzduchu jak už tady bylo zmíněno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petak



Založen: 12.1.2008
Příspěvky: 145
Bydliště - POVINNÉ *: Třešť

PříspěvekZaslal: 16.01.08 15:54    Předmět: Citovat

nazdarek mam dotaz muže byt kolísaní otáček zasranym filrem vzduchovím???a chci se ješte zeptat jestli je možny zasraným vzduchovím fitrem zvíšená spotřeba tak o 2-3 litry????díky za odpoved
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mirek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 16115
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 16.01.08 16:02    Předmět: Citovat

Petak napsal:
nazdarek mam dotaz muže byt kolísaní otáček zasranym filrem vzduchovím???a chci se ješte zeptat jestli je možny zasraným vzduchovím fitrem zvíšená spotřeba tak o 2-3 litry????díky za odpoved


ta spotřeba reálná je a to kolísání.... -to bys ten filtr musel mít jak asfalt!
Spíš to budě nějaké čidélko
_________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger Skype Name
Petak



Založen: 12.1.2008
Příspěvky: 145
Bydliště - POVINNÉ *: Třešť

PříspěvekZaslal: 16.01.08 17:52    Předmět: Citovat

takže ta spotřeba je třeba tim filtrem jo????a to kolísaní otaček je třeba jakym čidlem?????a kolik asi tak stojí????
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 16.01.08 18:15    Předmět: Citovat

Co to je kolísání otáček? v jakém rozsahu, studený teplý atd. Mě třeba ventil studenej drží 1200 jak přibitej a ohřátej má 900 a houpe 800-900 zhruba asi po 40ti vteřinách.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petak



Založen: 12.1.2008
Příspěvky: 145
Bydliště - POVINNÉ *: Třešť

PříspěvekZaslal: 16.01.08 18:17    Předmět: Citovat

KristensenJ napsal:
Co to je kolísání otáček? v jakém rozsahu, studený teplý atd. Mě třeba ventil studenej drží 1200 jak přibitej a ohřátej má 900 a houpe 800-900 zhruba asi po 40ti vteřinách.


kolísaní otaček když je to teply tak o dve čarky dolu a nazpatek a pořad dokola ale jenomkdyž je to teply muze to bejt tim že mam rozbitej sytič????
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Václav Sedlář



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2689
Bydliště - POVINNÉ *: Liberec

PříspěvekZaslal: 16.01.08 21:14    Předmět: Citovat

Mě to zase kolísá jinak:

Když je to studený tak je to OK=1200ot/min
Když ujedu ta 1-3km a zastavím, tak se to snaží udržet tak odhadem 800-900ot/min, ale moc to nejde a padá to až na 400-500(=jen tak tak, že to nechcípne) a rychle to vyrovná na 1200 a pomalu klesá na těch 900, kde to buď už udrží, nebo se to opakuje.Většino to po 1-3 pokusech už drží.Co to může dělat?

P.S.:Když je to teplé, tak to už drží volnoběh stabilně=kolísání mezi 800 a 900.

P.S.:Nevím jak jsou na tom filtry-budu je měnit.
_________________
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dan2



Založen: 25.10.2007
Příspěvky: 348
Bydliště - POVINNÉ *: Praha

PříspěvekZaslal: 16.01.08 21:37    Předmět: Citovat

no to mě zas za studena drží asi 1200 a pak to kolísá od 900 do 1400 asi furt.nevíte někdo?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vítek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 1483
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 16.01.08 22:38    Předmět: Citovat

budte radi ze to jede a kaslete na kolisani kdyz to je stary!!!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fun_titman



Založen: 19.10.2007
Příspěvky: 130
Bydliště - POVINNÉ *: pardubice

PříspěvekZaslal: 16.01.08 23:11    Předmět: Citovat

Dan2 napsal:
no to mě zas za studena drží asi 1200 a pak to kolísá od 900 do 1400 asi furt.nevíte někdo?
cidlo teploty vody pro ridici jednotku, a potom se podivej na potenciometr skrtici klapky, ma davat 0,2 - 0,5 voltu, ale uz si nepamatuju, jakej je to pin na RJ
_________________
jednostočtyřicetdva a napolo chcíplý kůň... :-D

16V na Prodej 775760912
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
LANiN



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 16283
Bydliště - POVINNÉ *: OVA

PříspěvekZaslal: 17.01.08 03:26    Předmět: Citovat

neorigo či stare svicky ??
kamenujteme ale me to s tema tema svickama prestalo delat.. (sic u 16V ..)
_________________
Renault 19 Cabrio
Lexus IS300 LPG
Volvo V50


Auto má výkon tehdy až když máš strach sednout si za volant.

http://lanin.rajce.idnes.cz
www.youtube.com/user/valoun1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rumcajs



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 760
Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava

PříspěvekZaslal: 17.01.08 07:30    Předmět: Citovat

Petak napsal:
KristensenJ napsal:
Co to je kolísání otáček? v jakém rozsahu, studený teplý atd. Mě třeba ventil studenej drží 1200 jak přibitej a ohřátej má 900 a houpe 800-900 zhruba asi po 40ti vteřinách.


kolísaní otaček když je to teply tak o dve čarky dolu a nazpatek a pořad dokola ale jenomkdyž je to teply muze to bejt tim že mam rozbitej sytič????

Tohle neber jako peskování, ale musíš uvést, že máš karbec, jinak si myslíme, že je to klasika s ŘJ a tomu pak odpovídají rady.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com