Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.05.08 07:30 Předmět: Montáž/demontáž poloos |
|
|
Tak dneska se chystám opravit svoje nemocné poloosy. Sehnal jsem vrak R19 1.7 54kW r.v.90,ze kterýho vytáhnu poloosy a zkusim je dát do svýho 1.8 66kW r.v. 94. Pevně věřím,že budou lepší než ty co mám teď(už tlučou i při jízdě rovně a levá mě tahá do příkopa)
Takže myslíte,že je to bez problémů kompatibilní? A za druhý: Jak se vyndávaj? Musí se vypustit olej z převodovky? Potřebuju nějaký spešl vyrážecí přípravky,nebo si vystačim se standard nářadím?
Nějakej stručnej srozumitelnej postup by se mi hodil  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 29.05.08 07:51 Předmět: |
|
|
dej kvalt + špalky pod kola
vypust olej z prevodovky
levá poloosa (ta kratší)
sudej první kolo
povol matku v nábu (myslím 30ka)
povol a sundej brzdový třmen (2šrouby, myslím 16ka, bude ti vadit)
sundej 2šrouby co drží tlumič ke kolu (v pohodě)
pak povol 3šroubky (myslím 13ka) na převodovce co drží manžetu (musíš mět už vypuštěný olej jinak ti tudma vyteče)
no nábu potáhni k sobě kdyžtak ťukni do poloosy kladívkem (ja jsi povoloval 30ku matku) tam ju vytáhni a pak z toho mezikusu na převodovce hotovka
pravá poloosa (ta delší)
sudej první kolo
povol matku v nábu (myslím 30ka)
povol a sundej brzdový třmen (2šrouby, myslím 16ka, bude ti vadit)
sundej 2šrouby co drží tlumič ke kolu (myslím 16ka)
pak sundej manžetu z mezikusu
no nábu potáhni k sobě kdyžtak ťukni do poloosy kladívkem (ja jsi povoloval 30ku matku) tam ju vytáhni a pak z převodovky hotovka
bylo by gud kdybys vyměnil i ten mezikus na prave poloose páč muže být vyšlehaný.. ten se sundává tak že se vyklepne z tí dírky taková závlačka jde vrtákem do betonu tou stranou kterou to strkáš do vtračky  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.05.08 08:21 Předmět: |
|
|
Moc dík. Takovej návod jsem potřeboval Teď už jen doufat,že ty poloosy co tam dám budou za něco stát... Hele a ty matice(30ky) co držej kineťák v náboji...ty můžu použít znova,nebo musim pro nový. A ten klínek na tom mezikusu taky můžu použít? _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 29.05.08 08:50 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Moc dík. Takovej návod jsem potřeboval Teď už jen doufat,že ty poloosy co tam dám budou za něco stát... Hele a ty matice(30ky) co držej kineťák v náboji...ty můžu použít znova,nebo musim pro nový. A ten klínek na tom mezikusu taky můžu použít? |
ten klínek vem ten co se ti bude zdát že drží líp
a matku.. no můžeš použit tu samou ale jestli to tam je odvýroby tak bych zkusil zkontrolovat tu gumu ale raši vyměň..
jinak já nevím jestli ty poloosy můžeš zaměnit!! je třeba aby tady někdo napsal páč ony jsou myslím 2druhy kratší a delší je to sice o myslím 5mm ale aby ti pak nevyskočila .. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.05.08 09:37 Předmět: |
|
|
No,tak to by se mi hodilo vědět  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 29.05.08 09:47 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | No,tak to by se mi hodilo vědět  |
nejjednodušší je to vytáhnout a porovnat délky to poznáš.. pokud ty co tam chceš dát jsou kratší tak je tam nedávej ale pokud větší tak pohoda  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 29.05.08 14:23 Předmět: |
|
|
ja bych tam dal tu samou delku kterou tam mas ted,rozlisuje se to podle typu prevodovky _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
Zaslal: 29.05.08 17:26 Předmět: |
|
|
No LANiN ty se zase v práci nudíš koukám
K tvému super perfektnímu návodu nutno dodat, že když nejprev povolí kolo a pak bude chtít povolit matku tak skončil...
Nejprve povolit matky oěb jak auto stojí na zemi a věř že petr dlouhá páka ti bude málo  _________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.05.08 20:58 Předmět: |
|
|
Pánové,tak jsem si právě přivezl ty poloosy. Celý odpoledne jsem je vyndával z jednoho auta. Byl to 1.7 54kW r.v. 90. Chyběl tam už jeden tlumič,takže jsem neměl jak povolit tu matici co drží kloub v náboji,takže jsem si to přivezl celý i s nábojem. A vzhledem k tomu,že nešly vytlačit ani kulový čepy,tak i s těma jsem to přivezl No zejtra to zhoho všecko nějak vočešu-asi to budu muset namontovat na auto a postavit na kola abych tu matici povolil. Ale než se do toho pustim,potřeboval bych fakt docela vědět,jestli to má smysl - jestli tam ty poloosy můžu dát. Nechce se mi vyndat ty svoje a zjistit,že jsou kratší,nebo dělší a že ty který jsem pracně kuchal jsou mi k hovnu  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.05.08 21:03 Předmět: |
|
|
Bohužel typ převodovky toho dárcovskýho auta jsem si nezjistil,ale určitě je tam ta která se tam ve výrobě dala. Takže mě zajímá jestli někdo prosím neví,zda jsou ty poloosy kompatibilní Mezi těmahle modelama:
1.8 66kW r.v.1994 PhII
1.7 54kW r.v.1990 PHI
ještě jsem si všiml,že na tý dárcovský poloose je tlumič vibrací(takovej váleček) a to já na svý poloose nemám.... Takže mám to z toho sundat? _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.05.08 21:22 Předmět: |
|
|
Hm,tak je to asi v prdeli. Nedalo mi to a šel jsem si prohlídnout ty svoje poloosy a je to uplně jiný! Ty co jsem si přivezl domů jsou dokonce na pohled i na šupleru tenčí než ty co mám na autě!!! _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 30.05.08 12:20 Předmět: |
|
|
a co jako v tom je nejakej problem?
pisu uz ponekolikaty..psal jsem ti to na renaultclubu
mel jsem na 1,7 54kW poloosy z modelu 16V
byly tlustsi a o 1,2 kg tezsi ale zadnej problem nikde nenastal _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 30.05.08 12:32 Předmět: Mckoci |
|
|
Nojo,ale to bylo ze silnějšího modelu na slabší,ale tohle by bylo ze slabšího a staršího na silnější a novější. Vim že mezi 54kW a 66kW neni zas tak velkej rozdíl,ale to vědomí že tam jezdíš jen s takovou srandovní tyčkou.... Prostě se mi do toho moc nechce když vidim,že je to uplně jiný. Jako zkusim to,ale jestli zjistim,že jsou ke všemu ještě kratší,tak poletěj z baráku vobloukem. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 30.05.08 12:33 Předmět: |
|
|
Ještě jednou zdůrazňuju že jde o to dát poloosy Z 54kW DO 66kW.Ne naopak. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 30.05.08 14:06 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Ještě jednou zdůrazňuju že jde o to dát poloosy Z 54kW DO 66kW.Ne naopak. |
jo jo je to jak pises naopak by to nebyl problem ale tohle by bylo riziko _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|